#2

115 9 7
                                    

Następnego dnia wieczorem

POV Alicja

Już godzina 19, więc myślę, że to dobry moment na zrobienie pierwszego live, podobno jakaś gildia ma zamiar nas dojechać, więc od razu dobry content na live. Kamerka, mikrofon i wszystkie inne ustawienia są okej, lets go.

ROZPOCZNIJ LIVE

Alicja: Hej! Witam was na moim pierwszym live.

*Kurcze już się trochę stresuje mimo, że jeszcze nikogo nie ma. Dobra muszę już iść do chłopaków bo podobno jakaś gildia na nas idzie.*

Minecraft

Sanae_ joined the game.

Alicja: I jak, ktoś już jest?

Michał: Tak, stoją przed zamkiem, wychodzimy?

Chłopaki: Proste!

Kiedy wszyscy wyszli poza teren zamku zauważyli, że gildia która ich atakuje to RAPY.

*Rapy?! Co jest grane? Tobiasz, napierak, busz, kubir, mikols, thorek i reszta. Nigdy w życiu nie spodziewałabym się ich.*

Michał: Alicja wiem, że masz ochotę na klepe z Tobiaszem, więc zostawiamy Ci go a my zajmiemy się resztą.

Alicja: Okej.

Alicja ruszyła w stronę Tobiasza, kiedy ten to zauważył od razu w drugą rękę włożył refile tak samo jak dziewczyna. Reszta Rapów biła się z pozostałymi.

Dziewczyna wykonała pierwszy cios z crita jednak chłopak nie pozostał dłużny i oddał cios równie silny.

Walka przebiegała w miarę równo czego Alicja totalnie się nie spodziewała. W momencie kiedy Tobiasz jadł jabłko dziewczyna sprawnie zadała mu dwa crity przez co Tobiasz skończył na nokaucie.

Alicja: TOBIASZ LEŻY! ZABIERAM GO DO BAZY!

/podniesgracza

Alicja za pomocą perły sprawnie dostała się do zamku z resztą swoich sojuszników i położyła Tobiasza na środku. Była w totalnym szoku, że udało się jej wygrać pojedynek 1v1 z legendą UHC.

Michał: Jakim cudem?

Alicja: Polizał, sama jestem w szoku.

W tym momencie dziewczyna spojrzała się na drugi monitor, ponieważ dopiero przypomniała sobie o live gdyż była za bardzo pochłonięta walką, kiedy zauważyła licznik jeszcze bardziej się ździwiła.

OGLĄDAJĄCY: 890

Alicja: O mój boże witam was wszystkich! Przepraszam byłam skupiona na pojedynku.

Chat spam: WP!

W tej samej sekundzie licznik Tobiasza się skończył i na chacie pojawiło się powiadomienie

Gracz [WRUM] Sanae_ pokonał gracza [RAPY] TobiaszGaming (12)

Tak samo jak i na twitchu cały chat na serwerze spamował GZ.

Michał: No powiem Ci, że jestem dumny.

Kamil: Ja tak samo.

Alicja: Dzięki chłopaki, na razie się zmutuję.

Twitch

Alicja: Jeszcze raz witam was wszystkich na moim live i jeśli macie jakieś pytania to śmiało możecie pisać, poodpowiadam na niektóre z nich.

TARKA12 zasubskrybował twój kanał
Z chęcią zostanę na dłużej, wydajesz się super osobą. Widepeepohappy

Alicja: Tarka dziękuję za subika i bardzo się cieszę, postaram się zrobić co w mojej mocy żeby oglądało się go jak najlepiej!

kuba/_/: Ile masz lat?

Alicja: Mam 17 lat.

kacpix: Jak masz na imię?

Alicja: Mam na imię Alicja.

kùst0sz: Czy jest rekrutacja do WRUM?

Alicja: Gildia została założona przeze mnie dla moich przyjaciół jednak możliwe, że niedługo zrobimy jakąś rekrutację dla widzów.

TIME SKIP

POV Alicja

Nie spodziewałam się, że już na pierwszym live będę miała aż tylu widzów.

Aktualne statystyki kanału Sanae_

Liczba followersów 774
Liczba subskrybentów 62
Największa liczba oglądających 1109

Nie zniszczę szansy, którą dali mi inni, dam z siebie wszystko, jednak teraz wypadałoby już pójść spać, streamowałam 5 godzin, czas na odpoczynek.

Cień wiatru ×Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz