Nem fogok a szereplőkről külön képet betenni, mivel nekem is sokszor okozott kisebb gondot, hogy nem tetszett az, akit az író betett szereplőnek, így kicsit nehezebb volt elképzelni számomra azt a nagyon helyes fiút, tudjátok miről beszélek, ugye? haha. Kisebb körbeírást fogok adni a szereplőkről nektek, hogy azért mégis tudjátok ki kicsoda.
Jessie Samson
Népszerű pomponlány, tehetséges a szörfözésben és mindenki kedvenc parti partnere. Vad, szociális és nem szeret eltaposva élni, amikor annyi minden van kint a világban, amit láthatna. Magabiztos és szeret szórakozni. Hűséges és sokszor a barátait előrébb veszi, mint önmagát.
Kyle Anderson
Helyes és jó személyiséggel van megáldva. Régen ő és Jessie minden estét együtt töltöttek volna, amíg a nap fel nem kell. Olyan barátok voltak, akik csak egyszer adódnak az életben. Egy kicsit túl közel voltak már ahhoz, hogy kényelmetlenül érezzék magukat, de nem voltak elég közel, hogy ebből szerelem legyen. Kyle kedves, vicces és a legfontosabb, őszintén foglalkozik az emberek érzéseivel.
Alex Anderson
Alex egy csajozós pasi volt mindig és az is marad. Élvezi a figyelmet és az üldözés izgalmát. Nem gondol a lányokra minden pillanatban. A lányok gondolnak rá minden pillanatban. Nem érdekli, ha a helyes pofiját kell használnia ahhoz, hogy előnyhöz jusson. Az egoizmusa ellenére Jessie élvezi a társaságát, még ha vonakodik is attól, hogy ezt bevallja.
Miles Anderson
Mindig számíthatnak rá az emberek. Sokkal inkább tartózkodó, mint a többi testvére, ezért sokszor felejtik el az emberek, hogy ő is egy Anderson. Intelligens, türelmes, hűséges, jó hallgatóság és egy csodálatos barát. Jessie-t érdekli a véleménye, mert mindig tudja mit csináljon vagy mondjon. Nem úgy mint bátyjai, ő inkább olvas otthon, minthogy szörfözzön vagy bulizzon.
Cameron Anderson
A legidősebb és leggyerekesebb az Anderson fivérek közül Cameron volt. Jessie bátyjának, Jake-nek volt a legjobb barátja. Akárcsak Jake, ő már főiskolás volt és a saját útját járta. Szabadidejében bulikon vesz részt, csajozik és az atlétikai tudását mutatja be nekik. Legjobb tulajdonságai közé tartozik a nagyon jó humora és a lezser hozzáállása.
Ashton
Ashton Jessie egyik közeli barátja és népszerű. A foci csapatban játszik és minden jó buliba hivatalos. A jó kinézete ellenére egy kedves srác, aki mindig támogatja a barátai, viszont nincs szerencséje a szerelemben.
Dan
Dan Jessie legjobb fiú barátja és úgymond Jessie fiú változata. Amikor Kyle elment kollégiumba, ő és Jessie a Culver Reef iránti szeretetük miatt kötődtek össze. Az iskolai szörf csapatban is benne volt és többségben az idejét a vízben töltötte, akárcsak Jessie. Mint Ashton, úgy ő is benne volt a foci csapatban. Egy csodálatos barát és a buli lelke Jessie-vel együtt.
Amanda
A legmenőbb lány, akit Jessie ismer, az Amanda. Intelligens, gyönyörű és olyannyira szeret szórakozni, mint barátai. Egy szabad lélek, akit az érzelmei irányítanak. Előbb ejti ki a szavakat, minthogy inkább átgondolná őket, azonban Jessie szereti ezt benne. Szerencsére, ha bajba keveredik, Jessie mindig ott áll mellette és kiszedi a balhéból. Szeret szörfözni, úszni, röplabdázni, táncolni és a kedvence, napozni.
Jake
Jessie túlságosan is védelmező bátyja. Mikor még Culver Reef-ben lakott és odajárt középiskolába egy "focisztár" volt. Nem veszi komolyan Jessie-t és még mindig a kicsi kislányként gondol rá, aki 7 évesen is volt. Képzeljétek el az arcát, amikor meglátja milyen bajkeverő lett belőle.
Katy
Katy Jake felesége és gyermekeinek anyja. Olyan Jessie számára, mint egy nővér, aki tudja, hogy adjon fiúkkal kapcsolatban tanácsot. Egy nagyszerű anyuka.
Liam
Jessie exe és Alex főellensége.
YOU ARE READING
Tavaszi Szünet
Teen FictionJessi Samson soha nem gondolta volna, hogy egyszer Alex Anderson észreveszi őt, a dögös szomszéd és gyerekkori szerelme, amíg ki nem derült, hogy a bátyjaival visszatér a tavaszi szünetre Culver Reef-be. *** Jessie Samson élete 180 fokos fordulatot...