1.rész [oké]

63 8 0
                                    

Jelenleg itt állok a katonai kiképzésen társaimmal együtt. A parancsnok egy hangos és igen ingerült bemutatkozás után közeledett a remegő kölykökhöz. Én gyomorgörcssel magamban előre el gyakoroltam a szöveget ,mire elém lépett.
Sadish: -MI A NEVED KADÉT?
Én: -T/N u-uram -egy darabig még szúrósan nézegetett ,aztán jött is a következő kérdése.
Sadish: -HONNAN ÉS MIÉRT JÖTTÉL?
Én: -Shingasinából uram. Mert én harcolni akarok és tudni mi van a falakon kívül. -persze a valós ok az az ,hogy szüleim meghaltak mikor a kolosszális és a páncélos titán áttörték a falat. És amúgy is kötelezővé tették a jelentkezést ,inkább ide jövök mint a földekre küldjenek.
Sadish: -ELÁRULOM NEKED KINT A HALÁL VÁR RÁD ,DE HA EZ A CÉLOD CSAK HAJRÁ!
-nem tudom mit kéne reagálnom elég ideges vagyok. Még a többi gyerekhez oda ment de igazából nem volt semmi érdekes...várjunk...egy lány rezzenéstelen arccal egy burgonyát majszol Sadish előtt. Szegény lány vagyis Sasha büntetése a futás volt. Mindenki ebédelt ez a nyomi meg csak tovább vonszolta magát a porba.
Engem nagyon zavart a tömeg a nyüzsgés ezért kimentem vacsora után. Sasha pont akkor rogyott össze két faház között. Egy szőke hajú alacsony lány közeledett felé vízzel és étellel ,amit a copfos őrült módon elkezdett falni. Ymir is megérkezett ,valamit veszekedtetek Cristhával ,de lassan elmentek. Én elindultam a burgonya lányhoz.
Én: -Szia! -a nagy evészet közbe rám pillantott és egy kedves mosoly hagyta el száját. Nyelt egyet majd ő is köszönt.
Sasha: *nom *nom -Szia! -leültem mellé a koszba míg ő lenyelte az utolsó falatot is.
Sasha: -Mmm téged hogy hívnak ?
Én: -Oh persze én T/N vagyok.
És valahol itt kezdődött minden. Sashaval hihetetlen szoros barátságot kötöttem ,néha el is gondolkodom hogy "Én tényleg csak barátként tekintek rá?" Bár ezt neki sosem mondtam. Sok kiképzés és szenvedés utàn 6. lettem az értékelési rangsoron. Most itt állok Erwin előtt és még 1x átgondolom hogy itt is akarok e maradni...

———————————————
Hamarosan jön a következő rész ,ott már nem lesz ilyen nagy idő ugrás csak így az elején ez szükséges. Állítsatok le bekapcsolt a biszex riadó!🧎🏻‍♀️ még a végén Sashaval jövünk össze lol
Puszii!🫀

Az enyém... (Levi x oc)Where stories live. Discover now