1évad 6rész

11 0 0
                                    

- Lilla igaz?- mondta egy fiú, szünetben.
- Igen. Honnan tudtad?- kérdeztem.
- Dani sokat mesélt rólad... Egyébként, az én nevem, Martinus Gunnarsen.- mondta, és meghajolt.
- Az én nevem, Lili Morgen.- mondtam, majd pukedlisztem egyet.
- Mivel vége a sulinak, mivel be zárják mert a tanárok betegek, átjöhetnél hozzánk, s ha akarod lakhatsz nálunk.
De ha azt akarod, akkor lakhatunk nálad... de ha nem akarod egyiket se, akkor egyiket se...-itt kicsit lekonyult a szája.
- Figyelj, én szívesen lakok nálad, ha nem baj...! De 15 óra után megyek át. Addig alszok, vagy pihenek. Ha ki pihentem magam, át hívlak, és pakolhatunj együtt, ha neked is jó így.-
- Tökéletes!- mondta, majd elindultam haza...

Azt hiszem, bele szerettem. Ezentúl lehet, hogy Tinusnak fogom hívni...!

                        15 órakor

- Szia Dani!- köszöntem.
- Szia Lili!- mondta, majd meg hajolt.
- Figyelj! Nagyon álmos vagyok. Ha nem baj, most haza megyek...-
- Oké! De előbb...- mondta, majd közelebb jött hozzám.

Úgy éreztem, meg akar csókolni, így ki jöttem előle, majd nyakon csaptam. - Neked már van barátnőd! Engem hagyjál békén!- majd haza mentem.

                          Otthon

Amint haza értem, át hívtam Tinust.
- Örülök, hogy át hívtál!- mondta. Ha nem mondtam volna nektek, akkor a szomszédjuk vagyok.
Be raktunk nagyon sok dolgot, majd amikor végeztünk, akkor ő vitte a bőröndömet, és egy pár táskámat, én pedig a maradékot. Amikor átértünk, a szülők be mutatkoztak nekem.
- Szia! Én Gerd Anne gunnarsen vagyok.- mondtabaz anyukájuk.
- Én Kjell Erik Gunnarsen.- apukájuk.
- Lili!- mondtam.

CsajokWhere stories live. Discover now