Capitolul 1

31 2 0
                                    

  Aceasta carte nu va fi doar cu mesaje , nu îmi place sa fie asa banala și nici trasa de par , adică sa nu va așteptați ca dintr-o data o sa-și zică unul altuia ,,te iubesc'' sau ,, te plac'' fără ca Emily ca îl cunoască pe acest ,, misterios '' .

 

  -Alexiss !!! Răspunde o data la telefonul ala ca ma scoți din sărite !!!

  -Alo ! Ce vrei , cine ești și de ce ma suni la ora asta asa de devreme? spune Alexiss cu o voce foarte adormita.

  -Sunt Emily ...E 7:30 și tu nu ești gata ?! E a-5a oara pe luna asta , câteodată ma gândesc ca fără mine ai rămâne repetenta din cauza absentelor ... am  spus eu total enervata de situația aceasta.

  -Gata isterico ca am glumit , ajung la tine în 2 minute. Nu pot sa cred ca și acum îmi mai crezi toate glumele , ce sa zic , sunt buna . spune Alexiss pe un ton foarte egoist.

  -Bine ,bine! Cum zici tu . Pa! 


*8 hours later *

BZZ-BZZ ( mesaj )

  Ce mai vrea acum Alexiss , am vorbit cu ea acum 2 minute.Deja începe sa ma streseze cu toate amănuntele neimportante care le afla ea , câteodată cred ca e o persoana prea bârfitoare , dar ideea e ca nu este , doar cu mine bârfește , asta e altceva , în rest este o fata de treaba , frumoasa , draguța cu ceilalți etc. Ai putea câteodată sa o consideri perfecta , cel puțin asa o considera toți băieții , însa ea tine decât la Jhon , prietenul ei. Nu îmi vine sa cred ca sunt împreuna de aproape 2 ani , câteodată îmi doresc și eu o relație la fel ca a lor , însa la mine se dau numai nesimțiți și eu nu as fi împreună cu cineva care sta cu mine doar de ochii lumii .

 Băii ! M-am luat cu lăudatul lui Alexiss și relația ei cu Jhon și am uitat sa ma ma uit la mesaj . Bravo Emily! Ești cea mai tare ! Cineva sa ma aplaude,sau nu ...
 
  16:02- Număr necunoscut

,, Buna :* ! Ce faci ?Te-am văzut azi la școală , erai cam trista , ce ai pățit?  :( ''

  16:10 - Emily

  ,,hmmm ... cine ești și de ce îmi dai mesaje cu ascuns ? ''

  16:12 - Număr necunoscut

  ,, ohh !Credeam ca nu o sa-mi răspund. Sunt cineva neimportant , un admirator poate .Pai îti dau mesaje cu ascuns pentru că nu vreau sa ști cine sunt , nu e evident ? ''

  16:13 -Emily

  ,, Scuză-mă , dar nu vorbesc cu stăinii .Pa ! ''

  16:15 - Număr necunoscut

  ,, Nu suntem străini , eu te știu și bănuiesc ca și tu, dar nu știu cat de mult, eu doar vroiam sa știu ce ai pățit pentru ca păreai asa supărată , dar dacă nu am vorbit prea mult cu tine în viata mea nu avea sens sa vin la  tine și sa te întreb . ''

  16:17-Emily

  ,, Hai lasă-mă cu miștourile ! Pa !''

  16:18- Număr necunoscut

  ,,Haide Emily , nu te supară... te rog , doar vroiam sa te fac sa te simti bine :D ''

  16:25-Număr necunoscut

  ,,Emily ?Mai ești ?Răspunde , te rog ! ''

  16:31- Număr ncunoscut

  ,, Te rog , nu te supăra , nu am făcut ca sa te simțit prost , vreau doar sa fim prieteni :'( ''

  Doamne ce copil obsedat . Poate e unul dintre băieții din echipa de fotbal care se tot uita la mine în pauze sau tocilarul ala cu ochelari imensi de la ora de istorie si matematica ... pe cine păcălesc , sigur e unul dintre băieții de la fotbal , un tocilar nu ar face asa ceva ,sunt prea fricoși tocilarii , mai ales ala .


    Știu ca e scurt , dar nu plănuiesc să fac o poveste prea lunga , e a nu știu cata carte pe care o scriu și nu vreau sa o șterg și pe asta pentru ca nu-mi place cum am scris , asa ca încerc sa o fac cat mai ok ca dimensiune .

  Nu știu dacă v-ați format vreo impresie despre carte , nici prologul nu e prea ok , dar sper ca o sa am inspirație pentru el mai târziu ,oricum pentru poveste am o grămada de idei în cap și o sa fie o poveste original, nu vreau sa semene cu celelalte de acest gen.

  Oricum , dacă e cineva dornic/ dornica sa ma ajute cu o coperta mai drăguța să mă anunțe ... cine are vreo părere despre poveste poate de asemenea să îmi lăsati un comentariu .

P.S. : O sa încerc sa pun următoare parte cat mai repede posibil .. poate chiar astăzi :D . :*



S.M.S - Who are you? { H.S. fan-fic}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum