Biz hepimiz bu karakterleri zaten cok iyi taniyoruz ama yinede ilk once onlari tanitmak ile baslamak istedim:)))
ECEVİT
Yakışıklı, karizmatik, modern duygusal ve zengin bir Arnavut göçmenidir. Seçkin zevkleri ve uğraşları olan; edebiyata tutkun, eskiye aşık biridir. Kızları Zeynep ve Esma bir de hiç unutmadığı eskikarısı, yürek yarası Meryem üç büyük aşkıdır.
MERYEM
Hayatın yükünü omuzlarına almış, cefakar, fedakar, çalışkan bir Karadeniz kadını. Yıllardır kızına hem annelik hem babalık yaptığından, oldukça dirayetli, güçlü; bir o kadar da anaç bir kadın. Ama Laz damarından olacak, oldukça gururlu ve inatçı. Bu yüzden Ecevit’e olan küllenmeyen aşkını kendine bile itiraf edemiyor.
ESMA
Meryem ve Ecevit’in ikiz kızlarından biri. Yıllarca annesi, dayısı, teyze ve dedesinin gözetiminde büyümüş, babasından ve ikiz kardeşinden habersiz biri. Mutaassıp bir aile içinde küçük, kendine yeten bir dünyası var.
ZEYNEP
Esma’nın tek yumurta ikizi. Mizacı, becerileri ve huyu- suyu annesi Meryem'e benziyor. İçindeki Karadenizli pusuda bekliyor. Babasının zoruyla edebiyat fakültesinde okuyor. Aşka, ilişkiye ve bir kişiyle hayatının değişeceğine inanmıyor.
ZEYNEP Hanım
Dominant, elitist ve prensipleri olan bir kadın, Ecevit’in annesi. Tüm ömrünü çocuklarına ve torunu Zeynep’e adamış. Ailenin yönetim biçiminin belirleyicisi...DURSUN DEDE
Esma ve Zeynep’in dedesi. Eskiden sert mizaçlı bir adamken unutkanlık hastalığından dolayı sert mizacı yumuşamıştır.TARIK
Yakışıklı, karizmatik, duygusal ve varlıklı bir genç. Haftada birkaç akşam Ecevit’in radyosunda DJ’lik yapıyor. Programda şiirler ve mektuplar okuyor.POYRAZ
Karadeniz’in hırçın delikanlısı, mahallenin bıçkını, imamın oğlu, temiz kalpli bir genç. Asiliği ve hoyratlığıyla tam bir Karadeniz çocuğu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küllenmeyen efsane
FanfictionMeryem ve Ecevit birbirlerine aşık olurlar. Ailelerinin statüsü ve kültürleri açısından farklı dünyaların insanı olan bu iki genç evlenmeye karar verir. Bundan pek hoşnut olmayan ailelerin tüm karşı çıkmalarına rağmen bu evlilik gerçekleşir ve çifti...