"Hadi ama tokyo kaçma benden~"şişko kedi mi yuvarlıyarak yanıma çekmeye çalışıyordum , öpmemden bunalmış olmuş olacak ki yanıma yaklaşmıyordu bile.
"Peki o zaman markete gidiyorm ben şişko kedi yaramazlık yapma " diyerek ayaklandım , onunda tınında değildi zaten tatlı poposunu sallayarak salondan odama geçti .GİDİP ISIRMAK İSTEDIM ONUU!
ama markete gitmeliyim.cüzdanımı ve ince hırkamı alıp evden cıktım , Market yakındı zaten.
Markette almam gereken eşyaları alıp ödemesini yaptım.tam marketten cıkacakken, marketin camının yanında parlayan gözlerle bakan minicik tatlı bi kopek bakıyordu..
AMAN TANRIM COK MİNİK!!
Hemen yanına yaklaştm ona zarar verececeğimi düşündü ve geriledi, bi süre uzaktan baktım , zarar vermiyeceğimi anladığında yanına yaklaşmaya devam ettim . Kucağma aldım , ama bir saniye ...
Bu köpek neden ağlıyor?
Tasması vardı ismine baktım"Kokie"yazıyordu ."kayboldun mu sen köpekçik? Hm?"sahibi vardı demek.köpeği süzmeye başladım, acba yaralandı mı-derken bacaği kanıyordu.
Tanrım içim acıdı ,bunun için ağlıyordu .
Sahibini aramalıydım.tasmasının iç tarafında sahibinin numarası vardıAradım fakat açmadı. Hemen kopeği veterinere götürmeye karar verdim .cünkü bu acıyla köpekle sahibini arıyamam . Yakın bi veterinere yol aldık . O sıra da köpekçiği tesseli ediyordum aklım sıra"ama köpekçik az kaldı bekle iğleşecek bacağın tamam mı?--"
***
Veteriner arkadaşımdı sürekli tokyo yu yanına götürdüm.kokie denen köpekçiğe müdahale etti "hafif yara , çizik gibi " açıklaması yaptı .neyseki iyiydi .
Sahibini sürekli aradım ama açmadı , bu köpekçiği ne yapacaktım peki simdi?Evime götürmeliydm galiba ? Sokağa atacak değlim yaralı bir köpekçiği.
***
Kedim Tokyo ve köpekçik kokie kucağmdaydı , neyseki anlaşmışlardı. Ikisinide eve gediğimden beri öpüyordum. Normalde olsa tokyo çoktan onu öpmemden bunalmıştı ve kaçmıştî ama kokieyi kıskandığı icin izdrabıma katlanıyor hahahahaIki minak hayvan uyumuştu . Rahatsız olmasınlar diye yatağıma uzattım ikisini . Oturma odasına geçtim . Bir daha sahibini aradım köpekçiğin ,eğer sahibinin yerinde olsaydım kafayı yerdim .tokyoyu kaybetmek - kulağa çok korkunç geliyor . Ama açmadı tekrar
...Kapım yumruklanıyo bu da ne ?
Saat 21 : 39 kim alacaklı gibi kapıyı kırmak istercesine çalar ki?
Kapıyı açtım . Açtığm gibi " çekil şurdan kokie nerde ? " ayakkabılarla evime basrak içeriye girdi .
NE OLUYOR?
Bir yandan konuşmaya devam ediyordu" kokie yi kaçırmak neymiş gösterecem ben sana !" Yatak odamdan kokieyi kucağna alarak kapı girişine doğru geldi .
" kokie yi ne kadar aradım sen biliyormusn?! kimsin sen ?!ne cüretle kaçırırsın köpeğimi Kalbim duracaktı neredeyse Köpeğim kayboldu diye. APTALMISN!-""Pardon?" Diyip konuşmaya çalışmıştm ki tekrar bağırmaya başladı saygısız tanımadığım genc adam.
"Şimdi polisi arıyacağım , NE CÜRRETLE KAÇIRIRSIN CANIM KÖPEĞİMÎ?"
"Bakın beyfendi ben köpeğinizi kaç-"konuşmaya çalışrken tekrar sözümü kesti .
Ama olmaz böyle?"Halla konuşuyorsn köpeğimi kaçırmana rağmen-"
"YETER BE ADAM BENI DİNLE ARTIK!"diyerek susturdum onu. Ürkmüş olacak ki dinlemeye başladı.
"Bakın köpeğinizi kaçırmadım yolda gördüm onu , yanına gittim . Yaralanmıştı
(dediğm gibi gözlerini kocaman açarak köpeğine baktı kontrol eder gibi ayağındaki küçük sargıyı görünce dehşete düşmüş gibi bana baktı)
sorun yok sadece kuçük bi yara . Sizi aradım defalarca ?(hahlar gibi oldu ) ama açmadınız . Ve sokağa atmak istemedim köpeği. " diyerek sonlandırdım konuşmamı.Mahçup olmuş ifadesiyle bana bakmaya başladı. "Ben özür dilerim " dedi .
"Önemli değil"diyerek kapıyı araladım bir an önce evimden cıkması için . Anlamış olacak ki kafasını eğerek kapıya ilerledi .
Vestiyerdeki köpeğin ilaclarına gözüm çarptı. Onlara uzanıp kapının çıkışında bana mahçup gözlerle bakan genç adama uzattım."kremleri" dedim.
Aldı ve " ben gerçekten özür dilerim . Ve teşekür ederim .üzgünüm . Özür dilerim tekrardan-"
," özür dileyip durmayın artık . Önemli değil "diğerek el salladım . Ve zaman kaybetmeden o da kapımdan uzaklaştı. Kapıyı kapattım ve sadece yapmak istediğim şey şu an yatağima gidip bu lanet yaşadıklarımı uyuyarak atlatmak .
Şişko kedimi öptükten sonra uyudum .
...Pazar sabahı olduğu için saat 14:13e kadar uyumuşum.telefonmdaki bildirimleri rastgele kontrol ettim . Ama bilinmeyenden
0535*******:üzgünüm dün davranışlarım yüzünden ,tekrardan òzür dilerim.yani sadece çok korktum kokieyi kaybettim diye
Köpeğin sahibi*: . Özür dileyip durmayın.gerçekten sorun değil:)
Yazdıktan sonra yolladım . Ve şişko kedim tokyoya mama vermeye gittim.
***
Az sonra kapı çaldı, kapıya adımladım.açtığmda sürekli özür dileme makinesi gelmişti.iyi de bunun ne işi var burda?
"Şey -ım" diye kekelemeye başladı.hadi ama derdi ne bunun.
"Buyrun " diyerek konuşmasını istedim.
Arkasındaki çiçek buketini bana uzattı."ben gerçekten köpeğim kokieyi sizden aldığm için cok mutluyum ne desem bilemiyorum size minnettarım dünkü Kaba davranışım için özür dilerim sadece kokieyi kaybettim ve bir daha bulamıyacağım diye çok korktum tek varlığım kokie çünkü."
diyerek konuşmasını sonlandırdı .sebepsiz bir sırıtış yer edindi dudaklarımda Nedendir bilinmez ama dün bana bağıran çağıran genç adamdan farklı bir şekilde şu an karşımda yumuşacık sanki ilk defa tanışıyor muşuz gibi bana tatlı gülümsemesiyle bakan bir genç adam vardı.
Ne diyeceğimi bilemedim hafif eğilerek teşekkür Maksadında elini sıktım tokalaştım ve çiçeği aldım.
" Ben teşekkür ederim. gerçekten hiç önemli değil di"
dedim bu hareketi beni mutlu etmişti aslında kibar insanları severdim ensesini kaşıdı utandığı belliydi "ben de sizi yarın 5'te kahveye davet ediyorum çünkü yarın dörtte işten çıkacağım Umarım Müsaitsinizdir?"diyerek gözlerine çıkardım bakışlarımı."Ehh olur tabii!"dedi. "Tanışmamız güzel olmadı ama iyi arkadaş olabiliriz "diyerek elimi uzattım."-esinti"adımı söyledim ,"-rüzgar"tokalaştık.
"O halde ben gideyim." Diyerek geriledi kapıda .elimi sallamakla yetindim sadece .
az sonra uzaklaşmıştı zaten . Şişko kedim ayağıma kafasını sürttüğünde tıranstan çıkarak onu kucağima aldım ve kapıyı kapattım .
"Tokyooo neler oluyor böyleee, bu saygısız bey de kim benim hayatıma girdi?......"diyerek tokyoyla dertleşmeye başladım.
Evet çok yazım yanlışlarım var farkındayım , ama üşeniyorum işte düzeltmeye yapacak bişi yok.
Okuyun ,oylayn ve yorm yapınnn . Gerçekten çok mutlu oluyorum siz bunları yapınca .
Öptüm bays:)<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERESTİŞ"
RandomPerestiş: taparcasına ve delicesine sevmek demek,farletmeden sınırı olmayan bir aşk hikayesinde buldular kendilerini,tesadüfen bi olay hayatının en ciddi derecesine geleceği ikisininde aklından geçmezdi :)