Κεφάλαιο 1

28 0 0
                                    

"Αντιο μαμα τα λεμε σε εναν χρόνο" ειπα καθως αποχαιρετουσα την μητερα μου απο το αεροδρομιο. Την αγκαλιασα σφιχτά και πηρα μια βαθια ανασα..

"Καλο ταξίδι ψυχή μου, και μην ξεχασεις να με παρεις τηλέφωνο οταν φτασεις.." ειπε καθως μου έδωσε ενα φιλι στο μαγουλο..

"Ενταξει μαμα..πρεπει να πηγαίνω.. "

Μπορει να μεγαλωσα αλλα ακομα δεν μπορω τους αποχαιρετισμους..

Τσουλισα τις βαλιστες μου και πηγα προς την καλοντυμένη ξανθια κυρια να μου δωσει το εισιτήριο μου.

"Καλημερα σας. Ποια πτήση εχετε" μου ειπε η ξανθια γυναικα χαριζοντας μου ενα χαμόγελο. .

"Β45 Αθηνα-Αγγλια" ειπα

"Ωραια.. σε ποια περιοχη της Αγγλίας θα πατε..και αν μπορειτε δώστε μου την ταυτότητα σας παρακαλώ"

"Στο Σεφιλντ" ειπα και εδωσα στην ξανθιά γυναίκα. .

Μου πηρε τις αποσκευες ενας μεγαλοσομος κύριος και μου εξήγησε τι θα πρεπει να κανω και που να παω.

Ευτυχώς τα ξερω αυτα γιατι ταξιδεύαμε πολύ με την οικογένεια μου οταν ημουν πιο μικρή..

Εμεινα μόνη μου σε ενα τσούρμο ανθρώπους... ειδα το ρολοι μου.. πεταω σε 30 λεπτα..εχω λιγο χρονο να παω να ρίξω μια ματιά στα γυρω καταστήματα.

Victoria Secret , Claire's , Accessories. Παντα σε αυτα τα μαγαζια πηγαινα καθε χρονο.

Ξαφνικα χτυπαει το κινητό μου. Ηταν ο μπαμπας μου.

"Παρακαλώ;" ειπα ζεστα

"Μπαμπας εδω.. πως τα πας μικρη; "

"Μια χαρα μπαμπά σε λιγα λεπτα πεταω και καθομαι και κοιταω τριγύρω..."

" Ωραια.. θελω να προσεχεις και συγνώμη που δεν ηρθα να σε αποχαιρετήσω..ξερεις εχω πολύ δουλεια στο μαγαζι"

"Ενταξει μπαμπά δεν πειράζει θα σας παρω οταν φτασω πρέπει να κλείσω"

"Ενταξει καλο ταξιδι ψυχη μου"

Οχχ Θεε μου θελω να γυρισω πισω...ηδη μου λειπουν πολυ..Δεν μπορω να χασω την ευκαιρια μου ομως..

Μια φωνη διεκοψε τις σκεψεις μου.

"Sophia εσυ εισαι;"

Μου αποκρίθηκε μια καστανομαλλα κοπελα

Αμεσως καταλαβα ποια ήταν. .αυτα τα μεγαλα πρασινα ματια της με εκαναν να καταλαβω ποια ειναι..

" Gina!! Αχχ Θεε μου ποσο καιρό εχω να σε δω; απο το Λύκειο ισως" ειπα χαρουμενη, ουφφ δεν θα περασω μονη μου αυτο το ταξίδι ευτυχως..

" Χαίρομαι που σε βλεπω..για που πηγαίνεις" μου αποκρίθηκε γλυκα

" Πηγαινω στην Αγγλια στο Σεφιλντ..που ξερεις τι θα βρω εκει.." ειπα θυμιζοντας της τα πραγματα που λεγαμε στο γυμνασιο

"Οοο κατάλαβα...Arctic Monkeys...Εεμμ Alex Turner;..το βρηκα"

"Χαχαχα ακομα το θυμασαι..βασικα παω στο Σεφιλντ γιατι εκει ειναι η βαση μου. Δουλευω για μια εταιρεία ψυχολογίας που βοηθαει τους ανθρώπους να λυσουν τα προβλήματα τους..ευτυχως που ξερω καλα αγγλικά" ειπα χαχανιζοντας...

"Μια χαρα χαιρομαι πολυ...εγω σπουδασα ως δασκαλα γαλλικων και θα διδασκω σε ενα σχολειο..δεν ξερω ακομα την περιοχή αλλα θα μου πουνε οταν φτασω" ειπε ριχνοντας μου ενα χαμόγελο...

Μια γυναικια φωνη διεκοψε την συζήτηση μας.

"Προσοχή παρακαλώ οι επιβατες της πτησης Β45 να εισέλθουν στην εισοδο 5 για Αγγλια, Σεφιλντ"

"Πρέπει να πηγαίνω" ειπα στην Gina  δίνοντας της μια σφιχτη αγκαλια

" Καλο ταξίδι " μου ειπε και φιλιθικαμε σταυρωτά.

Πηρα την τσαντα μου και κατευθύνθηκα προς την είσοδο 5

Μια κοκκινομαλλα γυναίκα μου αποκρίθηκε.

" Παρακαλώ το εισιτήριο σας και την ταυτότητα σας"

Τα εδωσα και μετα απο το τσεκ που εκανε μου τα έδωσε πισω.

"Καλο σας ταξίδι δεσποινίς"

"Να στε καλα" αποκρίθηκα και βγηκα εξω απο την είσοδο.

Πηγα μαζι με τους υπολοιπους ανθρώπους μεσα στο λεωφορείο που μετακινούσε τους επιβάτες και εκατσα σε μια θεση.

Δεν το πιστεύω οτι γίνονται ολα αυτα..το ονειρευομουν απο 14 χρονων αυτο το πραγμα..τωρα θα εχω τα δικα μου χρηματα το δικο μου σπιτι και επιτέλους καινούργιοι φιλοι έρχονται στην ζωη μου.

Βγηκα εξω απο το λεωφορείο και ανέβηκα τις σκαλες του αεροπλάνου...

Κοιταξα το εισιτήριο μου και εντόπισα κατευθειαν την θέση μου...

Εβαλα την τσαντα μου στα ποδια μου και απενεργοποιησα ολες τις συσκευές μου ξέροντας οτι οι αεροσυνοδοί θα κανουν ανακρηση παλι για το ποιος εχει ανοιχτο κινητό ή ταμπλετ...

Διπλα μου ηρθε και καθισε μια ηλικιωμένη γυναίκα..

Καταλαθος μου πατησε το ποδι.

"Oh I'm sorry dear are you okay? " μου ειπε αναστατομενη..ειναι αγγλίδα..ισως να πιάσουμε συζήτηση αλλα δεν εχω και πολυ ορεξη για το οτιδήποτε..

"Οh I'm fine it's okay don't worry"  αποκριθηκα δινοντας της ενα γλυκο χαμόγελο

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 23, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Your red lipstick (Greek)Where stories live. Discover now