Fél óra múlva ténylegesen meg is érkezett Angel barátnője.
-ANGEL ITT A BARÁTNŐD!-kiáltottam fel neki, miközben mentem az ajtóhoz, hogy kinyissam.
-Csá, áthoztam Katlynt holnap suli után már haza jöjjön.-köszöntött, gondolom a nővére fel sem nézve a telefonjából.
-Helló, rendben van.-köszöntem vissza, mire felnézett a telefonjából és elakadt a szava.
-Öhm...öhm...te...te vagy az egyik Cullen iker igaz?-a hírnév az hírnév, ez ennyi gyerekek.
-Személyesen!-nevettem el magam.
-Katlyyyn!-rohant le a húgom.
-Angeel-kiátott a kislány is, aki eddig csendben volt.
-Gyere menjünk fel a szobámba.-rángatta rögtön Angel szegény kislányt.
-Hát örültem...-nem is tudom mi a csaj neve, na mindegy. Ő biccentett majd el is ment.
-Legalább jól nézett ki az a csaj "egyik Cullen iker"?-nevetett Noah és a többiek is.
-Nem nézett ki rosszul, azt meg kell, hogy mondjam.-nevettem én is velük. Beszélgettünk még a fiúkkal, majd olyan 7 körül haz is mentek.
-Lányok gyertek le vacsorázni!-kiáltott fel Noah az emeletre. Pirítost ettünk, majd a lányok elmentek tusolni meg ilyenek, mi pedig az edzőtermünkbe mentünk és edzettünk egy órán keresztül, majd mi is elmentünk tusolni és feküdni. Nagyjából éjfél körül sikerült is elaludnom.Reggel 6-kor már azedzőteremben edzettünk Noahval. Reggelente egy laza gél órás edzést szoktunk csinálni. Muszáj kondiban maradnunk, de ezt gondolom mindenki megérti, hisz sportolók vagyunk és szombaton meccs. Na mindegy is. Erről majd később többet.
Háromnegyed 7 körül mentem kelteni a lánykat, mivel előtte még lezuhanyoztam és átöltöztem. Noah is ugyanígy tett egyébként, csak ő éppen reggelit készít már.
-Angel, ébresztő, ideje kelnetek!-simogattam a húgom hátát. Ők nagy nehezen felkeltek. 7-kor pedig már reggeliztünk. Nagyjából fél 8-kor indultunk a suliba és természetesen késésben voltunk. 10 perc késéssel, de beértünk.
-Angel bekísérünk titeket és elnézést kérünk a nevetekben!-szólalt meg az iskolába lépve Noah. Be is léptünk a termükbe.
-Jó reggelt tanárnő elnézést kérünk a lányok késése miatt, viszont nagy volt a forgalom és később is indultunk a megszokottnál.-kezdtem menteni a lányokat.
-Rendben, semmi gond. Viszont többször ne forduljon elő!-nézett ránk a tanárnő.
-Mégegyszer elnézést kérünk tanárnő és Viszontlátásra!-na és most futás a mi óránkra magyarázkodni.
-Késtek Cullen ikrek!-kiabált a tanár, amikor beléptünk az ajtón.
-Na nem mondja?-mondtam ki hangosan a gondolatomat.
-Elnézést kérünk tanárnő.-mondta Noah, majd a helyünkre rángatott. Tudni kell, hogy ezt a tanárnőt utálom és ő is engem, ezt soha nem is titkolta, ha teheti szivat. A nap további részében minden nyugis volt, aztán jött az utolsó óránk, a tesi. Igazából szeretem a tesit, viszont ma kivételesen egyáltalán nincs kedvem hozzá. Focizni fogunk, viszont én utálom ezt a sportot. A kosár sokkal jobb, ez van. De srácok senki ne verjen meg emiatt meg ilyenek köszi. Óra után kimentünk kicsit deszkázni a parkba, majd olyan 5 körül hazafelé vettük az irányt.
Miután haza értünk tanultunk majd rendeltünk pizzát vacsorára. Beszéltünk Mutterral, aztán ettünk Angel pedig elmesélte milyen napja volt, utána pedig néztünk közösen egy filmet és mindenki ment a saját szobájába pihenni. Én még játszottam egy kicsit, letusoltam, aztán Netflixeztem. Éjfél körül már aludtam is.
YOU ARE READING
Az ifjú maffiavezér! (2. fejezet)
Teen FictionAz ifjú maffiavezér 2. fejezete! Jó olvasást mindekinek!🤩