ODA BİR SEWGİLİ KATİLİYMİS!

25 0 0
                                    

Önce bu kadar da benzerlik imkânsız dedim.Ama imkânsız değilmiş!

-bak bende sevdiğim kızı çok iyi biri olarak sevdim 2 ayimiz mutlu geçti sonra onun paralı her erkeğin evine gidip anlarsın ya o isi yaptığını öğrendim. Ve asla senin yaptığın gibi bende sewdigime orospu demedim.! Sonraysa iyice sinirlendim bir gece onu önce uyku ilacı ile derin bir uykuya yatirdim ve yaktım.

Gerçekten çok benziyordu ve sanırım beni artik neden bu kadar hakli bulduğunu ve yardim ettiğini anladım.

+peki anlıyorum ikimizde ayniymisiz.Birbirimize destek olmak en iyisi.

-bir soru sorabilirmiyim? dedi ve arabayı İstanbulun dışında bir boş arazide durdurdu.

-neden bu kadar çok peki kullaniyorsun?

+şey annem hep bana peki derdi mutlu olsada mutsuz olsa da peki derdi.peki senin ailen?

-Benim ailem... bir aile katili değilim ama ailem bir katil!

Annem ve babamın çocukları olmuyordu.Diğer aileleri kiskandiklari için onların ewlerine girip çocuklarını öldürüyorlardı! Sonra iste ben doğunca pişmanlık duyup bana olan biteni anlattılar bende oradan kaçtım 7 yaşındaydım.Sonra ben bir harabe ewin içinde 4 yıl kadar yaşadım sonra o adamlar buldular beni gerisi şuan böyle.

+üzüldüm baya kotuymus ama her şeyi atlattik

bak birbirimize destek olmalıyız birer kardeş gibi.Bu kodugumun dünyasında birbirimize ihtiyacımız var!

-peki :)

Çok çarpık bir gulumseyisi vardı.Bir anda ondan gözlerimi

alamadim.Her neyse ben ogunden sonra bir daha aşık olamam bosveer!.

+acikmis olmalıyız ben ewden biraz erzak almıştım :)

-neler aldın Acaba kurt gibi acim.

+birer sandiwic ve alpella sut bayiliyorum bu süte :)

-bende çikolatalı sütü çok severim:D

+sen başla ben sonsuzu alıp gelicem.

Burak ateş yakmıştı herşey Ortam sıcaciktı.Ben sonsuzu doyurdum arabaya koydum oda öyle uyukluyordu biz ikimiz başbaşa kalmıştık.

+soğuk oldu demi ateş sadece yüzümüze vuruyor

-peki bekle geliyorum.

Oda neydi? Arabadan tek kişilik battaniye getirmişti küçük şirin kareli bir battaniye.(TEK kişilik )??

-al daha sıcak tutar :)

+sen sen napacaksin? Üşüme başka yokmu?

-maalesef bana bisiy olmaz :)

+hayir izin veremem en iyisi yanıma gel.daha iyi olur lütfen.

-sana bir zararı olmasın?

+tabiki de olmaz gel

O kadar da yaklasmamkstik o bir anda elini benim beline sararak:

-sorun yok demi?

+hayır :)

-peki :)

Bir anda burunlarimiz birbirine değdi benim kalbim AMK kalbi niye hızlı atiyorsunki?

Sonra ben onun omzunda uyumustum.

Tabiki de aşık falan değilim :))

Yoksa oylemiyimki bu imkânsız hayır EWET off :((

AmaçsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin