1.eerste keer!

59 1 0
                                    

Isa:IK WIL NIET NAAR SCHOOL!@#*%

mama:je moet ik kan er ook niks aan doen dat we moesten verhuizen!

Isa : JIJ SNAPT OOK ECHT NIKS .WAAR LEEF JIJ TRUT @#*%

mama: Isa als jij zo een grote mond tegen je moeder geeft krijg je huisarrest

Isa:ROT OP MET JE HUISAREST IK BEN 17 EN MAG  NIET ALLEEN WONEN ALLEEN DOOR JOUW F*CKING STOMME VRIEND

mama: als je dat echt graag wilt  doe je dat maar als je in problemen komt moet je niet naar mij toe komen.

Isa: ik moet naar school.Isa pakt haar tas en gaat .(wat moet ik doen.ik ken niemand)Isa doet haar borst vooruit  kont naar achter . en kijkt iedereen aan alsof zij jaren op die school zit . iedereen kijkt haar aan en begin te lachen .ze kijkt een meisje aan die helemaal  omringt wordt door jongen puur groene ogen lang krullend bruin haar .Isa : "hallo  weet iemand waar lokaal w28 is "Sasha:zeker ben jij nieuw .whaha van waar heb je die kleren mama heeft het gekocht Isa niet zegen. isa:uit Spanje en jij zeker uit de vuilnisbelt. Sasha: weet jij wel tegen wie jij het hebt.Isa:natuurlijk tegen de vuilnis vrouw(ISA WAT DOE JE JE MAAKT HET ERGER)Sasha : jij weet het echt niet wat wil jij wel .het meisje die omringt werd door jongens komt en zegt"wat is er " Sasha:deze nieuweling doet stoer .soukaina:hey hoe heet je niks aantrekken van deze meid en ook nooit bevriend met haar worden ik vertel je later in welke klas zit je ?.Isa:4lwt
Soukaina: ik ook toeval .(ISA NIET VRAGEN Isa:uhhhmm ken je al die jongens .(f*Buck Isa waarom vraag je dat .soukaina:nee niet allemaal.waarom vraag je dat? (SHIT WAT MOET IK ZEGEN )Isa:nou gewoon je best een mooi meisje en ik ben mooi moet jij niet om Met populaire kinderen?soukaina:iedereen denkt dat ik ben ook maar een normaal meisje net als jouw alleen mij uiterlijk is ander.doei ik moet naar economie.Isa: WACHT !! Soukaina is al weg .Sasha:"hahah en vertrouwt ze jouw .soukaina:"natuurlijk ik snap echt niet dat ze gelooft dat ik haar vriendin kan zijn hahaha".Isa :meneer weet u waar lokaal w28 is ."ja natuurlijk ,ben jij nieuw? .Isa:"ja".kom maar mee .Isa loopt mee en komt voor lokaal w28.dit is 4lwt ,iedereen kijkt haar aan en gaat weer verder met praten .meneer tule naar .ga maar zitten Isa .naast ummhh naast youssef (sh*t) "hoi" (praat hij echt tegen mij hij is f*cking knap)."hey ".youssef hoe heet jij ?.Isa jouw naam heb ik al gehoord youssef .alle meisjes fluisteren en praten soukaina staat boos op .meneer  waarom mag zij naast mijn vriendje zitten .mnr tule naar:"haha. Soukaina "zie jij een ander plek .soukaina : ze mag met mij ruilen . mnr.tule naar : nee mijn besluit zit vast .soukaina pakt haar tas en gaat naar de tafel van Isa  pakt haar etui en tas en gooit het naar de andere kant .soukaina gaat zitten .youssef: hoezo doe je dat .soukaina: Haha kom jij ook al voor haar op .youssef helpt Isa met haar spullen .soukaina : Isa jij gaat zien met wie jij te maken hebt .Isa: heb ik gekozen om daar te zitten .soukaina: nieuw en gelijk grote mond .youssef: hou je bek a hoer iedereen weet dat je het doet en niet met mij en je praat groot .Isa: (f*ck echt haha) haha.soukaina:ga je nog lachen ,na school ga je zien .  mnr tulenaar : soukaina  jij blijft zitten na de bel .de dag was voorbij eerste schooldag  was slecht en heftig  .ik pak mijn tas uit mijn kluis en loop naar de tram rustig want  ik heb geen zin om naar huis te gaan  verder in de straat ziet Isa een groep. Meiden (sch*t  soukaina maar ik ken geen andere route!!)

mijn vrienden of ikWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu