Havuz sex

1K 17 0
                                    

★Jimin★
Jungook bir kaç gündür beni dışlıyor kim diye sorarsanız sevgilim.Ama işleri varmış beyefendinin?!?Onu çook özledim.:(
Bu gün havuza girecektik ve onu çok büyük bi trip bekliyor.

   ♥Jungkook♥

Sevgilimle bu aralar ilgilenemiyorum eminimki çok üzülüyor,ama ne yapayım her şey bizim için çocuklarımız için.Neyse...Bu gün sevgilimle havuza girecektim biraz işlerim vardı hall edip mayomu girdim ve havuza indim.(bu arada villada kaldıkları için havuz var)Sevgilim elindeki şarabı içip menzarayı izliyordu sesizce arkasından gittim ve sarıldım.Kendime çevirdim öp eye başladın.....ama karşılık vermiyordu ..kalbim kırılmışdı.

Jk:Neden karşılık vermedin??
Jm:İstemediğim için opa bilirmi?!(gözünü devirip tekrar arkasını döndü)
Jk arkadan sarılıp
Jk:Sevgilim bana tripmi atıyor?:)
Jimin hiç bi şey söylemedi.
Jk: Tamam~~......anladım sevgilim beni özlemiş...

(yazardan)
Jungkook Jiminin belindeki elini yavaş yavaş kasıklarına doğru indiriyordu ,Jiminin hoşuna gitsede trip atmak zorunda olduğu için yüzünde tık yokdu.Jungkook elini sevgilisinin boxerinin içine götürdü ve ordaki şişliği hiss etdi ve gülümsedi...
Jk:Hmm...benim sevgilim azmışmı?.
Jungook jiminin boxerini çıkatdı ve ona sürtünmeye başladı.Jiminse kendini inlememek için zor tutuyordu ama başaramadı ve inlemeye başladı,kendini sevgilisine bastırıyodu Jkde onu beli de kavrap kavuzun kenarına oturdu ve ağızına aldı gel git yapmaya başladı.
Jm:Ahahağ J-jungook hız-lan...
Jimin Jungkookun başını kedisine bastırıyordu ve sununda jknin ağzına boşaldı.
Jk:Imm..özlemişim bu tadı gerçekten;)
Jungkook küçüğünü suya çekip öpmeye başladı,jiminde onun boxerini çıkartıyordu.
Jk:Hazırmısın sevgilim?
Jm:Evet
Jungkook Jimini ters çevirip sertce içine girdi.Havuzda sadece ikisinin inlemeleri ve suda bir birine çarpan sesler çıkıtordu.Jungook gekeceğini anlayıp daha da hızlandı
Jk:G-geliyorum..
dedi ve jiminin içine boşaldı.Ama hala çıkmanışdı.
Jk:Oda da devam edelim mi??

Jikook smutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin