Bölüm 6

17 0 0
                                    

Bütün geceyi masada kitap okuyarak geçiren Jessica hareket edemez durumdaydı.Heryeri tutulmuş vaziyetteydi.Sandalyeden kalkıp esnedi ve diğerlerinin de hâlâ kalkmadığını farketti.Her ne kadar çılgınca olsa da o kitabı bulmayı çok istiyordu,hem de bugün.Diğerlerini de kaldırdı ve hep beraber kahvaltı hazırladılar.Herkes sessiz sakin kahvaltısını yapıyordu.Astrid her zamanki gibi bir yandan yemek yiyor bir yandan da kitabını okuyordu.Melanie ise sıcak çikolatasını üfleye üfleye yudumluyordu.Sessizliği bozan Jessica oldu:

-Şey kızlar...Bugün kitabı bulmaya gidelim!Ben labirente nasıl ulaşacağımızı öğrendim!

-İyi de Jessica,kütüphanede okuduğumuz kitap her ne kadar gerçekçi olsa da bu hala bir efsane!Kitabı aramak zaman kaybından başka bir şey kazandıramaz,diye çıkıştı Melanie.

-Hadi ama yapmayın kızlar!Denemekten zarar gelmez.Ayrıca bu sıkıcı seyahatlerden olmayacak,güvenin bana!

Kızlar kahvaltılarını bitirdikten sonra bir odada toplandılar.Labirentin bulunduğu diğer boyuta gidebilmek için el ele tutuştular.Jessica diğerlerinin anlamadığı bir şeyler söyledi.Sıkıca kapadıkları gözleriyle beklediler,beklediler,beklediler...

-"Nasıl yani?"diye bağırdı Jessica hayal kırıklığına uğramış bir ses tonuyla."Labirente ulaşmamız gerekiyordu!"

-Sorun nedir Jessica,dedi Astrid.O da en az Jessica kadar hayal kırıklığına uğramıştı.

-Size söylemiştim işe yaramayacak diye!Neyse sizinle uğraşacak vaktim yok ben uyumaya gidiyorum(?!)diye herzamanki gibi çıkıştı Melanie.

-İyide daha yeni uyanmadık mı zaten,ne uykusu,dedi Jessica.

-...

-Astrid?

-...

-...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Labirent Savaşları-1-PİNDAROS'UN KİTABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin