Tab 3 Açılım

266 10 4
                                    

O 2005 yılında doğmuş henüz 10 yaşında bir çocuktu.. Her gün balığa gider balıklarla fotoğraf çekilirdi.  Ali Berat bir gün ünlü olucam diye başlamış düşünmeye ne yapsam etsem derken aldığı galaxy tab 3 tabletiyle başlamış video çekmeye.  Tekniği iyiydi..  ama biraz daha yarrağa sokulması gerektiğini biliyordu.    Bu yüzden bir tane daha Galaxy Tab 3 almaya karar verdi. O güvenemediği hızlıaldan almıştı.  Evet evet hızlıal. com...  Galaxy tab 3  700 liradan 500 teleye düşmüştü. Sipariş verdikten sonra heyecandan yarrana sokmamak için kendini zor tutuyordu.  Ve  sonunda beklenen sipariş gelmişti.  Diğer galaksisini hazırda tutuyordu video çekmek için.  Ve video çekmeye " Evet arkadaşlağ bugün sizlere samsung galaxy tab 3 bunu açacam " diye başlamıştı cümleye. Teknik özelliklerinden başladı bahsetmeye..  wifi, buğlututh bu var..  kamera,  android (iosmu olacak amk)  ve en can alıcı noktasıydı 4450 batarya vardı ohaa çüüş amınokoyim yaa ihihğih gülme tuttuğ beni diyerek şaşırıyordu. Sonasında "Evet içine bakıyuoruğğzz" diyerek kutu açılımını yapmak için sabırsızlıkla bekliyordu..  Ve yavaş yavaş kutuyu kaldırmaya başladı.  Ve "aaağğğğ" diye bir şaşırma geldi birden.  Acaba ne çıkmıştı kutunun içinden bir hıyarmı?  Evet evet bir hıyar.  Amunu sikem bişi çıkmadı yarrana soham diyerek bunun nasıl bir iş olduğunu sordu.  Khıyarına bakalım bir de diyerek çürük hıyarını hunharca yemeye başlıyordu tadı iyiydi sanki...  Hayır hayır çürük bir tat geliyordu.  Sonra milleti kandırıysis diyerek sülalesine saydırmaya başladı.  Bu hikayede burada bitiyordu..  Ali Berat Kaya amacına ulaşmıştı o artık popiydi ve yarrana sohma anıtı hala bir abide gibi durur...

Tab 3 AçılımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin