Nafsu Arak

16.7K 41 2
                                    

Mlm tu Wati sudah berjanji dgn kawan2 perempuannya utk berlibur di kelab malam di ibukota. Wati janda anak satu mmg seksi mlm tu, memakai baju singkat paras paha terbelah di bhg dada, smua mata jantan terbeliak bila Wati melintasi celah2 meja yg penuh dgn gelas dan botol arak pengunjung setiba di kelab. Wati berlima dgn gang karibnya iaitu Anum, Anisah, Dila dan Suria. Malam tu sorang jer lelaki, Asan iaitu boyfriend Anum yg belanja mabuk utk pompuan2 tu sonok clubbing. Asan hansem jugak orgnya, memang loaded pasal dia anak dato' dan ini first time dia jumpa member2 Anum termasuk Wati. Asan order dua botol wiski Black Label, laju jer pompuan2 Melayu tu berlaga gelas meneguknya, sambil kepala mula melayan muzik rancak yg dimainkan deejay. Wati mula high masuk gelas ketiga Black Label dan brjoget brsama Anisah, Dila dan Suria. Anum pula asyik berkepit dgn Asan, joget berpelukan. Lagu kelab semakin best dan happening, Anum dah mula mabuk dan ghairah, hilang terus budak Kg Keramat tu rasa malunya. Anum dgn selamba dan memang biasa pun kat kelab, start beromen cium mulut Asan depan Wati dan gang pompuannya.

"Wati, deejay tu boleh tahan hansem larr. Aku perasan dia asyik tengok kau jer dari tadi," kata Anum tika Asan di meja sdg menokok wiski di gelas. "Aku pun perasan gak dia usha, okay arr hansem," jawab Wati. "Kau cuba arr tackle dia, aku dah ada Asan mlm ni, dia dah booking bilik kat Concorde, kitaorg nak main lepas kelab nanti. Kalau Asan takde, dah lama aku ngurat deejay tu, melepas larr kau Wati hahaha. Kalau aku dapat deejay tu, memang aku bagi dia puas arr," kata Anum mencabar Wati utk mengurat deejay kelab itu. Wati senyum jer tapi panaz telinga mndengar kata2 cabaran Anum tadi, seolah2 dia tak cukup lawa dan tak mampu utk menggoda deejay hansem itu. Wati dan Anum kemudian ke table melaga gelas cheers menogak wiski bersama Asan, Anisah, Dila dan Suria. "Girls, mlm ni kita enjoy and have fun okay," kata Asan memegang gelas arak sambil merangkul Anum yg melentuk di bahunya. Namun mata Asan menjeling ke arah Wati dan tetiba memberikan ciuman layang kpd janda itu tanpa disedari girlfriendnya. Wati terkejut mulanya. "Nakal jugak Asan ni," bisik hati Wati. Janda itu senyum dengan sexynya, menjelirkan lidah menjilat bibirnya mengusik balik Asan. Boyfriend Anum itu geram tgk  lidah Wati terjelir sexy, berdenyut tegang larr kejap batang anak dato' tu. Bila Anum mengangkat kepala dari bahu Asan, Wati segera memaling ke arah konsul deejay bg mengelak kawannya itu perasan usikannya bersama Asan. Wati kembali brmain mata dgn deejay tu sambil ghairah brjoget. Sesekali Wati sengaja mmbongkokkan badan utk dia menayang puting teteknya yg dah terjojol keluar smua drp bra push up half cup yg dipakai, sengaja menggoda deejay itu. Tapi tanpa Wati sedari, Asan pulak yg stim melihat separuh tetek janda itu dah tersembul kuar dr celah baju, dan paling tak tahan, boyfriend Anum itu dpt mlihat jelas puting pink Wati yg tegang, tersentil keluar drp cup bra bagaikan merayu dia menyonyotnya. Ssekali juga Wati sengaja joget ghairah, menonggeng2kan bontotnya ketika deejay itu memandang, saja nak bagi stim org melihat g-string warna merah sexy yg dipakai tika sinaran lampu kelab memancar baju clubbing nipisnya.

Wati dan smua yg lain kemudian ke table lg meneguk wiski. Ttiba Wati mendengar bisikan di telinganya dari belakang. "Hi beautiful. I like the way you dance," suara lelaki. Wati memaling, tergaman jap melihat deejay yg hansem itu berdiri sasa di sisinya. "Sorry, I'm Jeevan," bisik lelaki itu. "Owh hi. Wati," balas janda Melayu tersenyum meleret happy, kerana berjaya memikat deejay kelab itu. "Sorry, what's your name again? The music too loud," teriak Jeevan. Wati merangkul tengkuk berbisik ke telinga deejay India itu sambil pipi mrk bersentuhan. "Wati, my name's Wati." "You wanna dance?," pelawa janda itu. "Yeah sure," balas Jeevan terus menarik tgn Wati ke dance floor lalu mrk berjoget. Jeevan memberitahu Wati dia sedang break sejam sblm ke konsul smula memutarkan lagu. Wati turut mengenalkan deejay itu kpd Anum, Asan dan rakan lain sblm mrk turut meneguk Black Label bersama. Anum menunjukkan ibu jari tanda good kpd Wati krn dpt tackle deejay hansem itu. Gelas demi gelas wiski diteguk, mrk mulai mabuk, Wati dan Jeevan makin galak berpeluk berjoget.

"You're beautiful Wati, so sexy. I luv it," bisik Jeevan. "And i like your dress too." Janda Melayu itu senyum. "Owh thank you. You pun good looking Jeevan, sure ramai girls kejar you," usik Wati. "Eh no lah, mana ada, i biasa2 jer. Tp honestly, you memang lawa, your body so hot Wati," puji Jeevan memancing janda itu untuk fuck one night stand lepas kelab nnt. "Hahaha my body, which part," tanya Wati pura2 innocent sblm Jeevan menjeling ke tetek dan bontot janda itu. Terangkat Wati dipuji begitu tapi janda itu berlagak cool menjawab ringkas, "Ermm, I already know tat." Mereka bersambung joget di dance floor dan Wati semakin erat memeluk Jeevan, seolah2 brterima kasih atas pujian tadi. Pada masa sama kerana mabuk, Wati makin horny dan stim pada deejay hansem berambut kemas pendek, bertubuh tegap dgn lengan bertatu. Puki Wati mula berair membayangkan Jeevan telanjang bersama memuaskan nafsu menurutkan bisikan syaitan yg sentiasa mahukan janda itu berzina. Wati makin tak keruan tika menari dlm dakapan deejay India itu bila dia terasa ada bonjolan keras, besar menggesel2 nakal kat celah kelengkangnya. "Ermm you're hard already," bisik Wati manja, tangan janda yg tadinya merangkul tengkuk Jeevan sudah turun nakal memicit2 lembut batangnya di dance floor. "You like it?" Jeevan memandang tepat mata Wati yg sdg meramas batangnya. "Ermm maybe," jwb janda Melayu yg mabuk itu ttiba terus mengucup bibir Jeevan sblm mrk beromen bergulung2 lidah, disambut tepukan Anum dan Asan bersebelahan yg dari td sudahpun bercium mulut di dance floor kelab.

MABUK perempuan melayu Where stories live. Discover now