Staff di kaunter reception dan coffee house pasti ada yang bengkak melihat Wati dan Jeevan berjalan berpelukan mesra di lobi Hotel Concorde. Walaupun mabuk Wati sebenarnya perasan jelingan dan pandangan tajam ramai terhadap dirinya berpasangan dgn lelaki India di lobi hotel itu tika hampir waktu subuh. "Huh! Apa yg pelik sgt ntah. Jakun ker apa diorg ni," bentak hati Wati yg 'mengapikan' lagi mrk yg memandangnya semacam tadi di lobi. Janda Melayu itu sengaja tanpa segan silu makin ghairah bercium mulut dgn Jeevan tika mrk menunggu lif hotel. "Haa, sonok tak aku bagi free show, bg korang stim," gelak hatinya. Smua yg memandang dpt menduga Wati mabuk teruk dan baru keluar dr kelab. Memang byk jantan sejak Wati di kelab tadi hingga ke hotel, brdenyut batang stim tak tahan tgk puting dan tetek Wati tersentil kuar dari baju clubbing nipisnya. "Hey relax, stay cool Wati. We are almost there okay," Jeevan cuba mententeramkan situasi krn sedar byk mata memandang tika janda Melayu itu tidak mahu berhenti menggomol mencium mulutnya. Tapi sebenarnya Wati mahukan itu smua, mahukan kebanggaan dia mnjadi tumpuan lelaki2 yg tergila2 kat dia, tergoda melihat tubuhnya yg sexy dan menggiurkan sehingga lelaki terangsang boleh mimpi basah atau melancap membayangkan dirinya. Dia mahu dipuji memiliki tubuh idaman utk memuaskan nafsu seks kaum pria. Dia mahu menjadi bualan serta popular di kalangan lelaki, selaku perempuan paling hot menewaskan rakan2 sekaum yg lain. Janda itu juga tidak mahu imej dirinya di mata lelaki umum sbg pompuan Melayu yg kolot dan kampung, dr segi penampilan dan perwatakan. Ttiba pintu lif terbuka dan Wati tetap ghairah memeluk beromen bersama Jeevan krn dia perasan, ramai yg masih menonton aksi lucahnya itu. Wati dan Jeevan menuju ke bilik 1102 dan menekan loceng bilik. Jam ketika itu 5.05 pagi, hampir dua jam sejak Anum dan Asan meninggalkan kelab pulang ke hotel.
Seketika kemudian pintu bilik dibuka. "Hey Wati," disambut Asan gembira. "Owh you pun ada, hi bro. Come in, come in," kata Asan yg hanya memakai towel putih hotel menyambut Wati dan Jeevan. Janda Melayu dan deejay India itu masuk ke bilik yg hanya dilimpahi lampu meja katil kuning kelam. "Anum mana," tanya Wati ketika memimpin Jeevan menuju ke katil queen size. "Tuu," jawab Asan menunjuk ke arah kanan katil. "Anum dah tumbang, mabuk, tidur dah. Dia penat pun yer kot," jawab Asan menyengih. Wati dan Jeevan tidak berkata apa tika melihat Anum lena tidur di hujung kanan katil. Tapi Jeevan tidak berkelip mata, Watie pula meleret senyum tgk Anum tidur telanjang berselimut hotel pun tidak. Wati mendekati kawannya itu, menggoyang menepuk2 lembut tubuh bogel Anum. "Hey bangun. Aku dah sampai ni Anum," teriak Wati digoncang bahu kawannya yg lelap terlentang. "Adush, pengsan terus minah ni," kata Wati yg menolak2 pinggang kawannya, terlihat lubang puki Anum basah meleleh air. "Ermm, padan larr pengsan. You all dah main eh bang," tanya Wati tika Asan sibuk meletak ais membancuh wiski Black Label mix coke. "Ermm, ada larr stgh jam tadi tapi I baru jer nak best, dia dah klimaks terus pengsan. Kejap sgt I tak puas langsung," keluh Asan menghulurkan gelas kpd Jeevan yg brdiri di bucu katil. Asan dgn towel putih kemudian naik ke katil menghulurkan wiski kpd Wati sblm menyandar, "Come cheers Wati, come bro. Cheers," ajak Asan mengangkat gelasnya. Wati bangkit dan baring bersandar sebelah Asan. Jeevan yg tadinya berdiri tercegat, disuruh janda itu duduk di hujung katil menghadap kakinya yg terlunjur. Anum pula masih tertidur lena di hujung kanan katil dlm keadaan telanjang. "Cheers guys," ajak Wati pula mahu Asan dan Jeevan meneguk wiski bersama. "Cheers. One shot, bottoms up okay," sampuk Jeevan pula melaga gelas Wati dan Asan. Janda Melayu itu laju menonggeng gelasnya, menogak abis wiski diikuti Asan dan Jeevan. Asan bangun membancuh lagi wiski, skali lagi gelas arak ditogak abis Wati senafas. Janda itu menjeling Anum di kiri katil yg dah ke laut dalam, sblm manja mendekati tubuh Asan yg baring bersandar memegang gelas wiski di kepala katil.
YOU ARE READING
MABUK perempuan melayu
Short StorySiri cerita lucah Melayu - Inspirasi dari kejadian sebenar Melayu Baru menikmati kepuasan bermaksiat dek meneguk air kencing syaitan. watak hidup/mati rekaan semata.