Johnny Storm

28 4 8
                                    

Chris sen benim gözümde hep Captain Amerika olacaksın .

Not = Element gücün var .

Konu= Johnny ile çalışırken işler biraz kızışır .

Uyarı=Tüy var ama az.

Fantastik dörtlü'nün beşinci üyesiydin ama güçlerini tam olarak kontrol edemiyordun bu yüzden seninle yakın güçlere sahip olan John seni eğitiyordu ( en azından ateş konusunda) ellerini iki yana açıp odaklanmaya çalıştın ve gözlerini kapatın gözlerini açtığında elinde ufak bir ateş vardı ama hemen söndü ayağını yere vurarak ;
- Olmuyor yapamıyorum. dedin   
John ise  güldü " Yapamama nedenin odaklanmamak "dedi ve çenenden tutup ona bakmanı sağladı sonra ellerini kendi avucuna aldı ve senden tek bir şeye odaklanmanı istedi sen ise yanlızca mükemmel mavilikteki gözlerine baktın sonra ise elinde alevin oluştuğunu hissede biliyordun ama geri çekilmedin oda yapmadı ikinizde transa girmiş gibiydiniz seni bu transtan çıkaran şey John'un dudakları oldu bir kaç saniye şaşkınlıktan sonra karşılık vermeye başladın John bunu bekliyormuş gibi seni duvarla arasına aldı ve daha sert öpmeye başladı ellerinden biri kalçalarını sıkarken diğeri sabit durmanı sağlıyordu sen ise saçını çekiyordun bu hafif bir şekilde inlemesine neden oldu tam kıyafetini çıkaracakiken gelen kase sesi ile kapıdan tarafa döndünüz karşınızda cips kasesini düşürmüş bir Susan vardı ağzı açık şekilde size bakıyordu sen kızarmış bir durumdayken John kıkırdadı Susan kendine gelir gelmez özür dileyip hızla çıktı .

Bölüm sahibi umutluvedalginyazar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 24, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Avengers ve SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin