"Memur bey bu mümkün değil ben nasıl evli olabilirim kiğğğ" "hanfendi sistem öyle gösteriyooo ben napıyım te allam yaa" "başlatma len sisteminden ben nası evli oluyum hukuk okuyom hakim olacam hepinizi süründürecem" "bakın siz Doğa Aydın ve izmir doğumlu değilmisiniz?" "Peki o zaman benim kocam kim?" "Sizin kocanız Rüzgar Keskiner" "taam o zaman çağırın gelsin rüzgarmı ayazmı kimse gelsin" "çağırdık gelir birazdan." "İyi o zaman bi lattenizi alırım." "Burası kafemi çay istersen getirsinler burda latte ne arasın?" "Taam taam kızma emmi çay getirsinler." Evet ben hukuk 1.sınıf öğrencisi doğa.Evliymişem.Allahm bari kocam bişeye benzesin davulcu mahmut emmi filan gelirse intahar ederim haa."lan noluyo ben nası evli oluyum?"diye bağırarak görevlinin yanına giden daşş çoçuğa baktım aboo kaslar filan uvvv. "Pardon da ben seninle evli olmaktan çok mu mutluyum." "Bide olmasaydın bulmuşun kaslı fıstık gibi ve zengin çocuğu bide mutlu değilim diyo" "noluyo lan"dedim.O sırada memur " lütfen işinizi dışarda halledin" deyince çıktık. "Bin şu arabaya gidip kafede konuşalım" "istemez burda da konuşulur." "Bak konuşuruz olmadı boşanırız baktık oluyo anlaşıyoz evli kalırız." Diyip sinsice sırıttı.Ben niyetini anlamıştım."tamam yürü kafeye bunu orda konuşuruz." Bindik ve starbucks a geldik.Bir masaya oturunca ben çilekli pasta bide milkshake bide cupcake söyledim.ne beleşi değilmi biz öğrenci adamız lan."ben rüzgar sen" sürükle beni hayatına rüzgar içimi yaktın rüzgarrrr "bendeee doğaa hukuk okuyırum 19 yaşındayım sen?" "Ben babamın şirketindeyim 20 yaşındayım." "Şeyyy diycem biz evli mi kalcaz boşancazmı???" "Seni arkadaşca sevdim şimdilik böyle kalabiliriz.Sade bir nikah töreni tamamdır." Sevdim seni tıtlı çıcık."Hooop koçum yavaş gel nikah mikah noluyoz kamki olabiliriz baktık iş yürüyo kamkilikten terfii edip sevgili oluruk." "Anlaştık seni evine bırakıyımmı" "dur kamki daha pastamı yemedim beleşi buldum yiycem yada paketmi yapsam cebime filan mı soksam?"kahkaha attı. "Kamki sen yeterki iste bekleriz 5dk daha.Nolmuş yanii aa çok ayıp" pastayı hunharca yiyip kamkimin cipine bindik.Evin önünde durunca tabiki eve çağırmadım.Evi bok götürüyodur büyük ihtimal.Mila da evi toplamaz zaten ben anca 3 aya bi süpürürüm.Bide milanın anası gelirse süpürür o kadar.Mila da hukukta benim kamkim o da."ee beni çağımıycanmı eve kamki" "valla kokuda ve evin pisliğinden zehirlenmek istersen buyur kamkiciğim." "Yok kamki almayımm phenn" indim arabada sevmiştim rüzgarı kafa çocuktu."Kığğzz milaaaaa ben evli çıktığmmm hemde daş bi çocuklaaa" "ne diyon la sen kafana saksı filağğn mı düştü kız gel buz koyalım." "Yoğğk kız cidden aboo çocukta bir kas var yeminnen içine pambık doldurdular sanarsın." "Vaa sendeki şansa bak kığğz " "hele o gözlerrr sana ayarlayımmı biz kamki olduk kocacığımla(!)" "Töbeşstiyn kim arkadaşına kocasını ayarlar kığzz sen içtinmi gündüz gündüz" "yok la o beni sevmiyo bende onu biz kamki olcaz baktık iş yürüyo ....
Selamm nasıl hikaye süper dimiii neyse iyi geceler çok öptüğmmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA AİTSİN
RandomNüfusta evli olan iki genç ,ailelerinin baskısıyla evlendirilmek isterken ikilemde kalırlar.Neden mi ? Çünkü ikisininde sevgilisi vardır ve sevgilileriyle evlenmek üzeredirler.Dahası hikayede...