Sakura's point of view:
Orele au trecut rapid, iar eu nu prea am avut chef de ele.
Le-am spus lui Ino si Tenten ca ma grabesc si nu le pot astepta. Mi-am luat geanta si am plecat. Nu e ca nu aveam chef de ele sau ceva, ci doar vroiam sa fiu singura pentru moment.
Am iesit din faimosul liceu, am traversat curtea acestuia si in sfarsit am iesit pe portile gigantice scapand din acel infern.
Ceea ce ma inveselea era ca este vineri si pot merge inistita acasa fara sa-mi pese de ce va fi maine.
Mergeam pe trotuar si ma uitam in jur, dar mintea mea era in alta parte. Mergeam linistita, ma tot holbam in dreapta si in stanga ca nu am observat ca eram vis-a-vis de garajul fratilor Uchiha.
Am tras putin cu ochiul si atunci l-am vazut pe print, fara tricou, la bustul gol facand ceva modificari masinii sale. Se cam chinuia. Cred ca avea probleme cu motorul. Parca vroiam sa-l ajut, dar am un orgoliu prea mare pentru el, mai ales dupa fazele pe care mi le-a facut. Pur si simplu nu merita.
Atunci am mai tras cu ochiul pentru a ma amuza putin de faptul ca se straduia sa faca o amarata de reparatie la un amarat de motor, cand acesta intoarce capul si-mi face cu ochiul.
Am intors sictirita privirea, dar nu am putu rezista sa nu ma mai uit asa ca am facut-o din nou. Ii vad muschii proeminenti cum se incordeaza si tranteste capota cu putere zicand:
- Du-te d***u de masina idioata! Nici d***u nu te mai poate repara acum!
Se intoarce brusc cand imi auzi rasul si veni spre mine in pas grabit.
- Razi?! Tu chiar crezi ca te-ai descurca mai bine sa repari jigodia aia? M-a intrebat el furios.
Ce nervos e baiatul asta. Cred ca ar avea nevoie de un psihiatru fiindca sigur are mari probleme cu capatana aia tepoasa.
- Da, da as putea, dar problema este ca..nu vreau. Ii spun eu fara sa-mi pese de crizele pe care le facea.
Eram sigura ca va avea ca raspuns o replica idioata de-a lui.
- Serios? O fetita slabuta ca tine sa repare o masina? Cred ca faci misto de mine rozalio. Nu las pe oricine sa se atinga de papusa mea, mai ales pe cineva ca tine.
Atunci m-am infuriat l-am dat la o parte si m-am dus spre masina lui. Mi-am suflecat manecile am luat uneltele si m-am apucat de treaba. Nu cred ca ar trebui sa se puna cu indemanarea mea cand e vorba de masini. Poate nu par deloc genul care face asta, dar cand eram mica unchiul meu m-a invatat tot ce trebuie sa stiu despre masini.Ma chinuiam singura sa-i repar masina de fite infumuratului asta care imi face o groaza de nervi cu fitele lui de panarama. Pana la urma mi-am dat seama ce are si am reparat-o. A fost floare la ureche. Pana la urma unchiul meu stia ce vorbeste de fiecare data si m-a invatat bine. Serios, cum sa nu ma invete bine cand el e cel mai bun mecanic auto din Rusia? Ah, Sakura esti asa proasta cateodata..
Il auzeam pe idiotul de Uchiha cum bombane pe acolo ceva ce doar el si mintea lui vestejita ca frunzele unui copac in anotimpul meu preferat, toamna, putea sa inteleaga.
Acesta s-a indreptat spre mine, iar cand a vazut ca am inchis capota masinii s-a oprit brusc. M-am intors si eu spre el aratand spre masina si spunandu-i s-o porneasca.
Nu stat pe ganduri si asa a facut. Cand a pornit-o si a vazut ca merge, era socat.
A iesit din masina si apoi s-a lasat pe capota ei privindu-ma.Atunci, am mai privit o data masina. Hmm..se pare ca cei de la Pagani pur si simplu s-au intrecut pe ei. Frumoasa realizare.
Culoare intunecata a masinii se aseamana mult cu abisul ochilor printului.
Dupa ce m-am holbat cateva secunde la masina, ma trezesc brusc sa-l intreb pe Sasuke de ce e masina asta atat de importanta pentru el si fratele lui " Regele".
Acesta a evitat sa raspunda facandu-se ca nu aude.Pana la urma mi-a spus de ce, dar m-a rugat sa nu mai spun. I-am promis ca asa voi face.
Mhm, deci de asta era atat de nervos si ingrijorat.
- Tie iti e frica de fractu'! Spun eu aratand amuzata cu degetul spre el. Auzid vorbele mele, s-a apropiat inconfortabil de mult de mine.
- Daca mai comentezi mult, nici nu pot sa-ti explic ceea ce o sa patesti. In acel moment mi s-a facut frica. Vocea si seriozitatea lui ma cutremurau. Stiam ca mereu e serios, dar nu credeam ca poate ajunge chiar atat de serios.
Inghit in sec uitandu-ma in ochii lui abisali. Mai arunc o privire la masina dupa care arunc cu prosopul cu care mi-am sters mainile acum cateva minute.
- Stii ceva Uchiha?! Proasta am fost ca ti-am reparat masina aia idioata! Tip eu la el ofticata si furioasa.
Face cativa pasi astfel apropiindu-se de mine. Il opresc incruntata.
- Sa nu te prind ca te mai apropii vreodata mai mult de un metru de mine! Nu vreau sa am vreun fel de legatura cu tine, nu vreau sa te mai vad niciodata! Ii spun eu de-a deptul furioasa introcandu-i spatele si plecand.
Nu-mi vine sa cred ca am facut asta. Nici in ruptul capului nu mi-ar fi trecut ca as fi in stare vreodata sa-l ajut pe enervantul ala de Uchiha, cand puteam doar sa ma uit si sa rad de el si nervii lui stupizi.
Uhh, si uite asa s-a dus si ziua mea de vineri. Ce frumoos.
Pe drum, am scos telefonul din geanta si am sunat la Ino. Asteptam ca deobicei sa raspunda, pentru ca de fiecare data raspunde al naibii de greu.
Intr-un final a raspuns. I-am spus ca vreau sa ne vedem. Aceasta accepta zicand sa stabilesc eu ora si locul.
Inca de cand eram mica Ino a fost si este cea mai buna prietena a mea. Ma ajuta mereu cand am nevoie si invers. Macar ea mi-a ramas prietena..Pe atunci Si Naruto Uzumaki, zis si " Fulgerul" acum era unul dintre prietenii mei apropiati. De ce era? Penru ca din momentul in care fratii Uchiha s-au mutat in partea asta orasului, in liceul asta chiar eram prieteni buni. Dar de cand brunetii imbecili i-au bagat adrenalina i sange lui Naruto, am renuntat unul la altul si de atunci nu am mai vorbit.