Informacje wstępne

13 0 0
                                    

Z tej strony Quartiena i to moja pierwsza powieść którą publikuję. Chciałbym pokrótce wyjaśnić jak powinno wyglądać czytanie tej historii.

..{ ~ }..

Soundtrack'i

Jak będziesz mógł zauważyć na samej górze umieszczone są zawsze filmy które są soundtrack'ami. Mają one na celu wzbudzaniu głębszego klimatu. Więc jeśli chcesz w pełni cieszyć się z lektury zalecam włącznie filmu.

..{ ~ }..

Czym są rozdział fabularny/wyborowy?
Rozdział fabularny- jest to dalsza część głównego przebiegu zdarzeń. Jest częscią o wiele dłuższą niż rozdziały wyborowe. Będę ją wstawiać co tydzień...W pewnym momencie fabuła rozłamie się na 3 podrozdziały fabularne. Jest to znak że zbliża się koniec powieści.
Rozdział wyborowy- jest to rozdział, w którym znajduje się rozwinięcie akcji po danym wyborze. Są to zazwyczaj dialogi lub krótkie opisy tego co się stało. Będę wstawiać je wraz z rozdziałem fabularnym.

..{ ~ }..

Co do ścieżek wyboru...
Co raz fabuła będzie stawiała cię przed wyborem którejś z odpowiedzi. Niektóre wybory nie mają żadnego znaczenia, inne zaś prowadzą do różnych zakończeń. Po wybraniu danej opcji dialogowej nie zmieniaj wyboru. To po prostu psuje zabawę.
Gdy nastąpi moment wyboru będzie on wyglądać przykładowo tak:

< Spojrzeć przez okno? >
^Tak (1.1)
^Nie (1.2)

W takim przypadku należy przejść na rozdział o danej numeracji która jest umieszczona w nawiasie przy wyborze.

..{ ~ }..

Wskazówki
Sugeruje założenie oddzielnej karty w notatniku twojego telefonu/komputera/zeszytu na zapisywanie postępu w powieści. Tydzień to jednak pewien dłuższy kawałek czasu a podczas niego można zapomnieć gdzie skończyłeś.

Zaglądajcie też na rozdział o nazwie: Ogłoszenia
Będę tam wstawiać aktualne informację na temat powieści. Mogłabym robić to na końcu każdego rozdziału fabularnego jako mały wpis informacyjny. Jednak chciałbym żeby powieść była czysta i przejrzysta dlatego robię na tego typu rzeczy oddzielny rozdział.

Chizuru's MirrorsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz