At Singhania mansion's
Abhijeet apne room m ja kar Tarika k bareme m sochne lgte hn....wo bed par lete lete kb so jate hn unhe ptA hi nh chala....... phrr unki ankh 5:00 bje khulti h...wo uth k bethte hn..unhe bahar s chikhne ki awaze ane lgti hn wo Jake dekhte hn to Tarika or unke friendzz cricket khel rhe hote hn..wo Tarika ko dekhte rhte hn kafi der Tak dekhte rhte hn....unki mom unke room m ati hn or dekhti hn.....
Abhijeet mom:"beta tum kb uthe?"
Abhijeet bagair unki taraf dekhe...
Abhijeet:"mom bss abhi utha hun"
AM:"axha jldi fresh hojao aj guest aenge ghr p"
Abhijeet sir unki taraf dekhte hn..
Abhijeet:"konse guest?"
AM:"Tmhe dekhne are hn"
Abhijeet:"hain..mjh dekhne are hn... kyA hogya mama apko?"
AM:"mjh kxh bh nh hwA h tum ready hojao"
Abhijeet:"ap phle mjh y btaen wo kon hn..or mjh kyun dekhne are hn?na meri tabiyat kharab h na kch or phrr kyun?"
AM:"beta wo tmhe shadi k liye dekhne are hn"
Abhijeet:"kyA...ho kya gya h apko or baba ko?..."
AM:"mjh kxh nh pta..mjh jitna Tmhare baba n bola m n Tmhe btadiya"
Abhijeet:"mama ap log kyun nh smjhte hn..abh nh krni mjh shadi"
AM:"phrr kb krni h?.....Tmhe to bss time pass k liye chahiye hoti hn larkiyan"
Abhijeet:"kbh bh krni ho but abh nh krni mjh...abh meri age hi kya h or mjh Apni life bh enjoy krni h"
AM:"to tjh koi ruk rha h teri life enjoy krne s?.."
Abhijeet:"koi bh reason nh h mere pas apko dene k liye but abh mjh shadi nh krni...nh krni..nh krni"
AM:"yhi bt apne baba ko boldena"
Abhijeet:"mama you know na k m baba s kbh is bareme m bt nh karpaonga phrr bh ap bolri hn k.."
AM:"mjh nh pta ate hi honge wo log...m jari hun ready hojao.."
Abhijeet:"yr mama..."
AM:"m jari hun.. or dhang k kapre pehan lena"
Unki mom waha s chli jati hn......wo bahar Tarika ko dekhte hn...
Abhijeet in mind:"life bh kiyA chiz h..jb time pass krta tha to koi mila nh shadi k liye ab kisi s pyar hwa h to Dekho...chlo bhaee ready to hoja nh to baba n tera tiya pacha krdena h....or tjh sirf larki ko reject krna OKK? Y bat apne mind m set rakh.....
At Tarika sides
Preeti:"kiyA bt h Taruu..dekh to shi kese dekhe jara h tjh"
Her friend:"kon dekh rha h?kyun dekh rha h?kahA s dekh rha h?"
Tarika:"tu apne questions band kren to kch btaen na"
Her friend:"ohh..han sorry yr..btao na..ho kya rha h?"
Preeti:"tjh hum bad m btaenge bhtt lambi story h"
Tarika:"kya lambi story h han...kch nh h... Tarika Preeti k ear m bolti hn....tu pgl hogai h abh kch pta h nh or tu pore area m btade kya hwa h"
Preeti:"axha na nh btari.."
At night Singhania mansion
Door bajta h...unka servant gate open krta h...