"Shelby hadi uyan artık."
Yatakta kıvrınırken annemin bana bağırışlarıyla uyanmaya çalışıyordum.Bugün annem ve babam tatile gidiyordu ve yaklaşık 1.5 ay yoklardı ben ise abim Aidan ile evde yalnız kalıcaktım.Kahvaltıya dışarı gitmeyi planmalıştık.Tatilden önceki son kahvaltımızı birlikte doya doya yapmak istemiştik.
"Shelby kaç dakikadır sana sesleniyorum beni duymuyor musun?Kalk ve hazırlan artık yoksa evde aç oturmak zorunda kalacaksın."
Annemin beni daha çok uyumaya yönelten konuşmasını dinledikten sonra ırın gırın ederek yataktan kalktım.Ayılmak için banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.Dolaptan kaşmir pembe havluyu çıkartıp elimi ve yüzümü kuruladım.Odama gitmemle abimin içeri dalması bir oldu.
Üstünde hiç bir şey yoktu elindeki t-shirtü kıvırıp omuzundan geriye doğru attı.
"Günaydın"
Uykulu bi suratla ona baktım 1-2 saniye duraklayıp cevap verdim
"Günaydın"
Hafifçe gülümsedi.
"Eee annemlersiz 1,5 aya hazır mısın?"
Bir yandan dolaptaki kıyafetleri karıştırırken güldüm ve cevap verdim
"Tabiiki de,şimdi izin verirsen giyinicem"
Bir şey demeden arkasını döndü ve odadan çıktı.
Askılarımı karıştırırken uzun zamandır giymediğim beyaz askılı mini elbiseme denk geldim.Sıcak bir yaz gününde giymek için gayet uygun bir kıyafetti.Elbiseyi yatağın üstüne fırlatıp dolabın kapaklarını kapattım.Üstümde olan tavşanlı pijamalarımı çıkartıp elbiseyi üzerime geçirdim.Saçımı açıp doğal haliyle bıraktım sonuçta kahvaltıya gidiyorduk.Odanın kapısını açıp aşağı indim.Annem babam ve abim kapıda beni bekliyorlardı.
''Herkese günaydın.Siz arabaya geçin ben ayakkabılarımı giyip geliyorum”
Babam kafasını salladı ve kapıdan çıktı annem ve Aidan da onun arkasından gittiler.Ayakkabılarımı giymek için eşiğe gittim.Gözüme kestirdiğimi sandaletimi ayakkabılıktan çıkartıp ayağıma geçirdim ve dışarı çıktım.Arabaya biner binmez kulaklığımı taktım ve yolun bitmesini bekledim.
***
Arabanın kapısını açıp arabadan indim.Büyük bir bahçe içerisinde bir yerdi.Çimlik bi alandı.İnsana huzur veren bir havası vardı.Gölge olan masallardan birine oturduk.Garsonun masaya gelmesiyle siparişlerimizi verdik.1-2 dakika sonra sessizliği bozan Aidan oldu.
"Unutmadan söylemek istiyorum siz gittikten sonra Jacob'larda kalmaya gidicem.Söz verdim."
Annem tek kaşını kaldırarak abime baktı.
"Aidan saçmalama kız kardeşini evde yalnız mı bırakacaksın?"
"Anne Shelby artık çocuk değil tek başına ne olabilir ki?"
"Bundan emin değilim Aidan.Bu konuşmayı şimdi yapmasak daha iyi"
Aidan oflayarak kafasını tabağa dikti.Annemin konuşmasından sonra ortalığa sessizlik hakim oldu.Herkes kahvaltıya dalmıştı.
Jacob abimin en yakın arkadaşıydı.Her şeyi birlikte yaparlardı.Ama genelde ya onlarda ya da dışarda toplanırlardı.Daha önce onu hiç görmemiştim.Genelde abimin arkadaşlarının hepsini tanırdım ama Jacob’la tanışmaya vakit olmamıştı.Çok da meraklı değildim.Eğer abimin arkadaşıysa çok da anlaşılcak bir tip olması zordu zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Last Time
FanfictionShelby ailesinin tatile çıkması üzerine abisi Aidan'ın en yakın arkadaşı Jacob ile tanışır.Bunun üzerine Jacob ile daha fazla takılmaya başlayan Lauren acaba Jacob için neler hissetmeye başlayacaktır?