Ben 13 yaşinda küçük bi kiizim . Berki bu hayatta bi buyuğun yaşamadigini yaşadim . Biliyorum yaşim icin aşk sacma geliyo ama cok sevdm. Onunda beni sevdigini sandim aslinda olayimiz soylee . Benim kardesim var bitanem aslindaa cok sevirim onunla cikyodu bende diyar diye bi cocukla bu cocukta kardesimin sevgilisinin kardesi . onlar kardesler biz kardeş biz diyarla ayrilmistik . baya bi olmuştu kardesimle eren ayrildilar bunlaro cok baristirmaya calistim olmadi o gun erenle bulustum bana kiz ayarla demişti . arkadaslarla yanimiza fln geldi gezdk eglendk fln aksam olmustuu. Perşenbe gunuydu eve geldm yemegimi yedikten sonra erenle konusmaya basladk cok garip degil mi ? İlk enisten sonra kankan sonra kardesin ve sonunda sevgilin bencede garip konusurken bana soyle dedi benimle yalandan cikarmisin onaa soyle dedim cikmasina cikarim ya birbirimze baglanirsak dedim oda dogru diyosun bosver cikmayalim dedi bende aynen dedim sonra bana dediki ben sevdigim kiz ciktigim kiz her gun yanimda oluck beni sevick kiskanick fln bende benim ciktigim cocukta oyle olucl dedim birden bana benimle cikarmisin dedi bende RUMEYSA ? yazdm dedi o beni ilgilendirmiyo ilk haftalar bilmezler dedi tamam dedim cikmaya basladk fln aslindaa biraz uzuluyodm sonucta kardesm rumeysaa hayla onu seviyodu ne yaosam bilemedm ama ayrilmadm da 2 gun sonra eren beni operken bitane arkadasimiz gormus kosup hemen sinifaa yetiştirmiss tabi onlarda ogrendi . zaten fazla sakliyamicaktik ilk basta sadece iş olsn diye ciktim ama sonradan bi baktim ki ben bu cocugu harbiden seviyorum bn iste o gun sevmeyi baglanmayi ogrendm . hic birakmicgz sandim birbirimizi oylede gidiyodu bulusuyoduk fln ama rumeysanin uzuldugunu biliyodm ama baglanmistim kopamiyodum.