bikeree cok buyuk kavga ettik . 1 bucuk hafta ayri kaldik o ara geri rumeysa donmustu . o zaman bendeee rumeysanin cektigi aciyi cekmistim ama ayrildlar eren bana gerii dondu cikmaya basladk ama yinee ayrilidk en son ayrildktan sonra mine diyee baska kardesmle ciktii artik benimdee dayanicak gucum kalmamişti.Hep soyle dusunuyodum bn onun icin her gece aglarken o birisyle kikirdaşip oynasiyoo evtt hayla seviyodum ama herkeze unuttum diodm cunki yarami azicik olsn kapatiyodum sonra baktim mine dedigim kardesim ve eren cok ustume gelmeyee baslardilar . suerlli karsimda sarilamlar fln sıkılmiştim . m belli etmiyodum bende biriyle cikmaya başladm umut diye ida benim gibi laz birbirimeze hem yakisiyoruz hemde huy dessen ayni hareket dessen ayni fln haylada cikiypruz mutluyum . bitane engin diye kardesim var cok iyi insan severimde kendisini uzun sacli uzun boylu diyarin yigeni oluyo simdi bana soyle dio diyar seni cok seviyo bunu biliyorum ama kafama sorular takiliyo neden geri dondu diyar bana berki ereni kiskandirmak icin fln kaffamda bim turlu soru bunlar yuzundrn enginle cok kavga ediyoruz ama herseye ragmen seviyom salagii . odaa şansa bizm iremi cok seviyo bizim komsu ama kiz istemiyo ama bn engine inaniyorum gercekten sevdigine gurulu cocuk yani . olaylar cok karisik bana engn sioki sevgilinden ayril diyarla cik bn iremi nasil seviyosam oda seni oyle seviyo diyo ama sebepsiz yerede ayrilmak sacma geliyo bana nabsam bilmiyorum ama herseye ragmen ayakta duracagim . gulucegim suan o mutlu ben mutlu ama bi gun soyle olcak o pisman bn başkasinin . engin aslinda dogru dio diyarla cik duye diyardaa allah icin yakisikli ve iyi kalpli bi cocuk . ama bilmiyorum herkez her yerden baska bisey diyo kafamda cok soru cok cozum hersey varr ama elbet bi gun herkez rahata varick . bu olayda en hattali bn dim neden ciktim.niye kardesimle bu yuzden kavga ettim niye kahpelik yaptim bi yandan kiziyorum kendime hatalarini duzelt diyee bi yandan da kizmiyorum hata yapa yapa ogrenicgm bu hayato diye .sonuc ne diyee merak ediyosunuz dimi bu hikayenin sonu yokki boyle devam edick dusunduklerime gore bencee bana eren heri donuck bunlari dsunurken bi yanadanda sunu diyorum kendime bu dunyada sadece yok eren yok yasacak cok sey var ve yasicm.