Karamel

3 0 0
                                    

Karamel, şekerin yavaşça ısıtılması sonucu eriyerek moleküllerinde ortaya çıkan değişiklik sonucu kahverengi bir renk alması ve güzel bir lezzet kazanması yoluyla yapılan yiyecektir. Şekerin karamele dönüşmesi genellikle 170 °C civarında olur. 

Karamel yüksek sıcaklıkta kendini ele veren bir yiyecek , ben kendimi hangi sıcaklıkta ele veriyordum acaba .Isıtmaya devam edelim , kendimizi ele verdiğimiz bir sıcaklık elbette ki vardır.

Sadece tek cümleyle ifade etmek gerekirse, sıkıldım.Sıkıldığım için de kendimi burada buldum.Bir şeyler yazmak ve bir ihtimal o yazının başka gözlere ve oradan da ruhlara değmesi ne kadar hoş değil mi? Geçenlerde D and R'a gitmiştim ve kendimi her zaman olduğu gibi raflardaki yepyeni kitapların arasına bırakmıştım.Derken aklıma uzun zamandır okumayı istediğim , konusunu merak edip içeriğine hiç bakmadığım o kitap geldi: "Olasılıksız". 

Kitabın dış kapağı çok tuhaf gelmişti en başta ama nedendir bilinmez sanki bu kitapta beni kendine çeken bir şeyler vardı.Ya lafı ballandırmaya hiç gerek yok , canım istedi aldım işte Allah Allah. Anlatacağım yer yeni başlıyor , işte ben o kitabın yanında kendime bir de defter beğendim.Çiçekli miçekli , hoş bir defterdi.İçinde ünlü özdeyişler bulunmaktaydı.Hoşuma gitti onu da almak istedim cebimde tamı tamına 50 tl vardı ve kitabın üstünde 30 tl yazıyordu,  yanlış hatırlamıyorsam defter de aynı şekildeydi .Amaan işte paramın yeteceği kadar yazıyordu ikisinin de üstünde.Sonra kasiyerin yanına yavaşça gittim ve dedim ki , 

"Pardon bunun üstünde bu kadar yazıyor , fiyatı doğru mu ?"

"Evet doğru ." 

"Teşekkürler."

"Önemli." tabi ki bunu demedi ama boş verin içine heyecan katmak eğlenceli.Neyse daha sonra sıraya girdim , arkama 13 yaşlarında bir kız çocuğu ve onun her istediğini yapmaya hazır annesi geldi.Kızım kitap okusun da ne okursa okusun kafasına sahip olan bu kadın , kızına bir ton "wattpad" kitabı alıyordu.Wattpad kitaplarının genelinin nasıl bir içeriğe sahip olduğunu bilirsiniz . MAD MOY , SEN 17 YAŞIMDIN falan... Her neyse, o an kızın elindeki kitabı alıp "Bakın efendim bu sayın ergenlere aşk nedir , nasıl yaşanır adlı sorularına cevap olarak verilmiş müsvedde kağıt parçalarından başka hiçbir şey değildir.Bunlar için kestikleri ağaca yazık ulan!" diye haykırmak istedim. Elbette kargaşa yaratıcı bir insan değilimdir ki bu içimden geçenlerin hiçbirini onlara söylemedim.Peki diyeceksiniz ki neden Wattpad için kitap yazıyorsun cınım sen.Demek o kadar eziğiz neden buraya kendini o eziklerin yerine koyup kitap yazıyorsun he ? diyebilirsiniz.Hak veriyorum ki , burayı bir zamanlar gerçekten kitap yazmak için kullanıyordum.İşte o zamanlar bilinçli bir Wattpad savunucusuydum (!) Arkadaşlarımla watty'e laf etmesinler diye kavga eder , aslında buranın hiç de göründüğü gibi olmadığını vurgulardım ki nereye kadar? Bu medyada kendini havalı göstermek isteyen gerçekten hayata dair çok da bir amaca sahip olmayan , profiline çatalları görünecek şekilde bir poz veren karılar veya 2000'den beri her ne kadar fotoğrafını siyah beyazlamış mad moy kılığına sahip insan varsa koyan bir kitleyi gördükten sonra anladım ki burası göründüğü gibiymiş ya.

Buraya bu yazıları yazıyor olmamın sebebi ise , keşfedilmeyi bekleyen bir yazar olmaktan çıkmak.Sadece içimden geldiği gibi bazı şeyleri yazmak .Amacım ünlü bir yazar olmak falan değil , daha doğrusu bu sitedeki amacım bu değil diyebilirim. Ne diyorduk ya , karamel.


Arkadaşlar yüksek sıcaklıkta kendinizi ele verirsiniz , tıpkı karamel gibi.Sınırlarınızı zorlayın ve nereye kadar gidebiliyorsunuz bir görün . :)  


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 25, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARAMELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin