A nyáron a szomszédaink elköltöztek.Őszintén én nem is bánom,sőt felörvendeztem mikor meghallottam a hírt,hogy elmennek,amit persze hamar abba is kellett hagynom,mivel mindenki csak szemetvonva nézett rám hogy ennek mi baja?
Sajnos nincs egy szép múltam.
A szüleim elváltak,anya próbálta keresni a boldogságot,viszont egy rossz férfi mellé került aki engem is,és őt is bántott. Ekkor 15 éves voltam. Lett egy barátom,akire visszagondolva végig fut a hideg a hátamon. Ez a fiú,Bence elragadott magával. Anyát cserbenhagytam..Senki nem volt vele. Ő egyedül,ott maradt azzal a vadálattal. Majd egyszer csak kaptam a hírt hogy...anya meghalt...megölték..
Mélydepresszióba estem,magamat hibáztattam az egészért,ha én nem hagyom el,akkor még élne. Pszichológushoz jártam 2 évet,de ezt mai napig nem tudtam túlheverni. Majd...kiderült hogy a barátom fűvél fával csalt összevissza...Hát mondanom se kell rátett egy lapáttal az egész helyzetre.Na de,éppen néztem ki az ablakon majd elémtárult az új,szomszéd srác,Daniel. Gyönyörű zöld íriszei a rövid barna haja mellett,csak úgy ragyogtak. Egy fekete poló volt rajta,amiből gyönyörűen látszottak a kockái. Aztán eszembejutott hogy fiúrol beszélünk basszus,ezzel gyorsan elfordultam,és csináltam tovább a dolgom.
Másnap,ahogy kiléptem és hallgattam a madárcsicsergést,körbenéztem már javában sütött a nap,teljesen nyugodt voltam ameddig be nem zártam a kisajtót,és meg nem láttam a hím egyedet a szomszédba
-Szia -mondta kissé fáradt hangon
-Szia- Mondtam neki,*kicsit sem idegesítesz,de huzz el innen a picsába hanggal*
Igen,ez a hang nap 24 órájábol 25-öt velem van.
-Hogy hívank? De ha zavarlak menj tovább nyugodtan- mondta
Legalább leesett neki,de maradtam.
-Én Amanda vagyok,ha jól tudom te Daniel- Hát ja azt se tudja kivagyok,de én már elmondanám neki a féléletét simán.
Feltűnt hogy egyre közelebb van,és gyönyörű zöld szemeivel keresi a tekintetem. Ahogy közelebb jött,egyre hevesebben dobogott a szívem,de végül észhez kaptam es gyorsan megszólaltam.
-És mi járatban erre ilyen korán? -kérdeztem tőle hogy megtörje köztünk ezt a levegőt
-Hát,csak gondoltam felnézek a városba,még nagyon új vagyok itt. -mondta
Áhh,nagyon jó most nekem ezzel a sráccal kellesz mennem??
-De ha zavarok,tudok menni a következő járattal is -félmosolyra húzta a száját,amire én is majd gyorsan elkaptam a fejem
-Gyere nyugodtan,miattam nem kell későbbire várnod
Várhatnál,de nem akarok bunkó lenni :))
-Ha nem probléma,megtudnád mutatni merre van a buszmegálló? Tudom nagyjábol,de jobb ha inkább segítesz.
Uramisten,hogy aludtam volna tovább
-Persze -mondtam kicsit sem nyügös hangon
Legszivesebben az első járattal elmentem volna minthogy Daniellel kelljen mennem,de hát maradtam,próbáltam figyelni mit mondd,de sokkal inkabb elterelte a figyelmem hogy mikor jön már az a kibaszott busz.
-Ott a busz!! -Ordítottam fel,és szinte letérdeltem a buszsofőr előtt hogy ideért
-Látom zavarlak -mondta Daniel
A felvetés jogos volt,de megpróbáltam innentől ráfigyelni,bemutatni neki a várost stb. És nyugtattam magamban a tényt,hogy csak egy barát amit megnehezített a reggeli incidens ahogy egymásra néztünk.
Elég vizualizáló tipus vagyok,nehéz volt egyből nem olyan dolgokat elképzelni vele:)
Nagyjából egészúton egymás mellett ültünk néman én törtem meg a csendet amikor ráeszméltem hogy már rég a városban vagyunk,és menni kéne.
-Gyere itt szállunk -mondtam neki Mit szeretnél megnézni a városban? Kérdeztem tőle
-Háthh,veled bármit -mondta majd enyhe mosolyra húztam a szám
Naa sziasztok
Itt lennék az első résszel.
Ez a legelső könyvem tehát a hibákért elnezést kérek.
A következő részben folytatódik Daniel es Amanda története.
Ha tetszett voteolj,ezzel jelezve nekem hogy folytassam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szeretve Gyűlöllek 💔
RomanceÉrdekel a lánynak a története,akinek hosszú évekig nem volt barája a múltja miatt, majd beköltözik az a szomszéd,és egy nap alatt megváltozik az egész élete,minden szempontból... Csak olvasd el...