"Ben bişey yapmadım vurma"
"Bişey yapmadın mı? Bu kılık ne ozaman ibne"
Canım çok acıyordu ve ne dediğini bile tam olarak anlamamıştım bu yüzden.
"Ah lütfen vurma"
Şuan ne mi oluyordu sadece yan mahalledeki bakkala ekmek almaya gitmiştim üstümde askılı şort tulumum vardı ve bu yüzünden bi çocuk benim ibne olduğumu söyleyerek dövüyor. Ha bide ben bunları söylerken çocuk beni çok güzel dövdü.
"Bence sen eteğini kıskandın güzellik"
Yan taraftan gelen tanıdık bi sesle başımı çevirmeye çalıştım ama sadece çalıştım canım çok acıdığı için kıpırdayamadım bile.
"Bas git burdan sende bu ibnenin yerinde olursun yoksa" dedi beni döven çocuk.
"Sorun yok işine devam et ben izlemeye geldim"
Evet bu yüzünü göremediğim kişinin ama sesi tanıdık gelen kişi de bana yardım etmeyecekti. Zaten yardım edeceğini düşünmem salaklıktı.
Çocuk yaklaşık 1 dakika sonra haşatımı çıkarınca hâlâ bizi izlediğini hissettiğim kişiye döndüm son kalan gücümle. Gözlerim net görmezken
"Lütfen yardım et" dedim yani en azından fısıldadım.
"Hasssiktir ege" ses cidden tanıdıkmış yanılmıyormuşum.
O bu cümleyi söyledikten sonra beni döven çocuğun yere düştüğünü duydum çünkü bana vurmayı bırakmıştı yani tahmin ettim anladınız siz.
Ve bana yardım eden çocuğun da "OROSPU ÇOCUĞU" diye bağırdığını.
Sesi şimdi tanıdım yani en azından doğru tahmin ediyorum diye umuyorum.
"Hakan abi"
"Burdayım güzelim burdayım hadi gözünü aç"
Mahallenin en sert abisi bana güzelim demişti bunu sonra düşünebilirdim çünkü şuan yediğim tekme ve yumruklardan dolayı düşünemiyordum.
Yavaş bi şekilde gözümü açtım.
"Beynime sokayım ben neden ilk başta kim olduğuna bakmıyorsam."
"H-hakan abi"
"Efendim"
" Benim eve gitmem lazım"
Sağ eliyle kolumu tutup beni kaldırırken sol eliylede belime destek veriyordu.
O an karnıma giren acı ile inledim. Ve aynı zaman da da gözüm doldu.
"Şşşh sakin ol geçecek başka birşey düşün ama ilk önce hastaneye gidelim tamam mı?"
"H-hayır olmaz eve gitmem lazım"
"Ah peki ama bekle geri otur sen şuraya."
"Tamam" ben oturduktan sonra telefonunu cebinden çıkarıp birini aradı.
"Alo mert bizim yan sokaktaki bakkalın önüne acil gel bi araba bulup... acil işte sonra anlatırım...hayır mevzu yok araba lazım...tamam bekliyoruz"
"Abime söyleme lütfen" eğer öğrenirse oda beni döverdi benim güçsüz ve kız gibi olmamdan nefret ediyor.
Dediğim şeyle kaşları çatıldı hakan abinin.
"Neden"
Başımı öne eğip
"Kızar" dedim tam bişey diyecekken önümüzde bi araba durdu. Beni tutup arka koltuğa oturtup kendi de ön koltuğa geçti.
Mert abi "noldu lan" dedikten sonra gözleri beni buldu ve
"Denizin kardeşi değil mi la noldu buna"
Ben tekrar başımı öne eğerken hakan abi benim yerime konuştu.
"Evet ve ismi ege. Ayrıca diğer soruna gelirsek bende bilmiyorum ve denizin haberi olmaması lazım şimdi egeyi eve bırakalım burda bi işimiz var geri döneceğiz."
Mert abi sorgulamadan "tamam" dedi...
Başladığım diğer kitaplara bölüm yazmak❌
Yeni kitaba başlamak🙂👍🏻