«Part 4»

155 19 9
                                    

(HOSEOK'DAN)

Dünkü yorgunluğun ardından neyseki sabah olmuştu ve ben hiç birşey düşünmeden direk hazırlanıp en erken bir şekilde şirkete gitmiştim Yoongi bey gelmemişti daha bu iyi birşey di çünkü ondan geç gelince kızıyordu daha 3. Günümdü ama alışmıştım tek sorun Yoongi bey sanki fazla mı sıkıyordu. Neyse odama gelip oturmuştum ve bu sektörle alakalı araştırmalar yapmaya başlamıştım sonuçta hiçbir bilgim yoktu sadece Jungho bey den gördüğüm ve duyduğum kadarıyla birşeyler biliyordum. Oyuncular hakkında da pek birşey söylememişti Yoongi bey daha hangi oyuncularla birlikte olduğumuzu bile bilmiyordum ama bence Yoongi bey iyi ve bu sektör için fazla gözü açıktı bu yüzden güzel oyuncuları vardır diye düşünüyorum.
Düşüncelere dalmışken odamın kapısı çaldı bir anlık şeyle irkildim.

HS: Buyrun

Kapıdan içeri tanımadığım hoş görünümlü bir bayan girmişti acaba kimdi bunu bilmiyordum ama burada çalışması için fazla hoş bir bayandı.

(Garı bu bacılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Garı bu bacılar. Ewrglow'dan E.U yani park jiwon)

JİWON: Merhaba sen Yoongi bey'in yeni asistanı olmalısın

HS: Evet ben Hoseok

JW: Bende Jimin Bey'in asistanı Jiwon

HS: Tanıştığıma memnun oldum. Ben yeni olduğum için bilmiyorum da Jimin Bey kim acaba

JW: Haa o. Jimin Bey de bu şirketin menajerlerinden biri genelde Yoongi beyle iş konusunda çok rekabetli olurlar ama yine de iyi anlaşırlar şirketin en iyi menajerlerinden. Daha bir kaç kişi daha var ama en üst bölümde olan kişiler bu ikisi

HS: Demek böyle bu şirket hakkında öğrenmem gereken daha çok şey var demek ki. Peki diğer kişiler kim acaba bana da öğrenebilir misin?

JW: Tabikide. Mesela en iyi olanlardan biri de Namjoon Bey. O da çok iyidir üçü çok iyi anlaşır genelde onun da bi asistanı var aslında onlada tanıştırsın.

HS: Olur güzel olur. Bu şirket çok eğlenceli ve güzel ama benim daha öğrenmem gereken çok şey var sanırsam sen bana öğretebilir misin?

JW: Evet öğrenmen gereken çok şey var daha tabikide öğretirim sana

HS: Hep şirketten mi konuşucaz biraz da senden konuşalım misal ne zamandır buradasın?

JW: Bı 4 yıl oldu sanırsam

HS: Waaow sen baya tecrübelisin o zaman

JW: Evet ben daha bu şirketin nelerini gördüm

JW: Neyse gel hadi seni diğer kişilerle tanıştırıyım. İlk baş olarak Namjoon Bey'in asistanı jungkook'la tanıştırıyım.

HS: Jungkook? Jeon Jungkook mu?

𝕚𝕟𝕟𝕠𝕔𝕖𝕟𝕥 𝕠𝕗 𝕤𝕞𝕒𝕝𝕝𝕟𝕖𝕤𝕤♡ (Sope) (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin