Yeni bir güne adım atmış ve yatağından doğrulmuştu.Doğduğu ev dışında farklı yüksek binalı bir evde gözünü açmıştı .Doğduğu ev dışında bir evde uyanmak,ona zor gelmişti belliydi ,her ne kadar ailesine ^ Eski evi,anıları unuttum,hatirlamıyorum.^desede özlediği yeni evi süzen gözlerinden belli oluyordu.Kısa bir kahvaltının ardından tekrar buluşmuşlardı.Ailecek mutlu bir haber alındığını düşünen kız .soluğu abisinin yanında almış. ona nolduğunu anlatması için yalvarıyordu.Abisi ^Hasta^demişti. Kız kısa bir düşünceden çıkmış . Şaşkınlıkla etrafına bakıyordu,herkes mutsuzdu.Annesi kıza seslenmiş.ince ve boğuk çıkan sesiyle ^Abin ile yengenin yanına git,ona babasının hasta olduğunu söyle ^demişti.Kız koşarak diğer binaya ,yengesinin kaldığı binaya, doğru ilerledi.Sonunda kapının önüne,varmıştı.Acıyan,yaralı sesi ile ^Ohasta olmuş.^demişti.Yengesi açtığı süpürgeyi, ani bir hareketle bırakmış ,koşar adımlarla telefona sarılmış, babasını aramıştı.Annesini kaybetmesinin ardından ,babasını da kaybetmek istemiyordu.Bastırılmış sesi ve titreyen elleriyle arama yapmıştı. Babası, hastamıydı gerçekten? yoksa bu başka bir felaketin .üsünü örtmek için bir bahanemiydi?
Ne yazıkki bu bir bahaneydi.Hemde başka bir felaketi örtüyordu.Nerden bile bilebilirdiki ...onun öleceğini.
YOU ARE READING
O GECE
Spiritual*AİLEDEN BAHSEDER * GERÇEK BİR HAYAT HİKAYESİNDEN ALINTIDIR * KENDİ DÜŞÜNCELERİMDEN BAHSEDER