Au trecut 2 saptamani si de acum ma pregatesc de nastere, am facut gentuta de spital si acum stau pe canapea cu Tae, ne uitam la un film cand deodata simt o durere ingrozitoare si gem
-iubito esti bine, ce sa intamplat-cred ca nasc, ma doare tare, nu mai pot
-hai la spital
Ma ia in brate si ma duce la masina si dupa fuge sa inchida televizorul si sa ia gentuta,se urca in masina si porneste in graba spre spital.Am ajuns la spital si ma dau jos din masina si Tae striga dupa un doctor, acesta vine si ma duce in salonul rezervat si imi face o injecție
peste 7 ore
In sfarsit dupa 7 ore de dureri ingrozitoare ma pregatesc cu adevarat de nastere, Tae e langa mine si ma tine de mana si imi sopteste cuvinte frumoase ca sa ma incurajeze.
-iubito, te iubesc o sa fie totul bine, o sa o nasti pe fata noastra si o sa fim o familie fericita, iti promit
-asa, esti gata de nastere draguta mea, la 3 o sa impingi cat poti tu de tare
- bine
-1,2,3 si hai
Am impins si o durere foarte ingrozitoate mi a cuprins tot corpul, am luat o pauza de respirat de cateva secunde si am impins din nou, Tae sufera si el odata cu mine, cand mai imping odata am simtit cum ia iesit capul si am tipat pentru ca ma durea.
-hai iubito, mai ai putin, o sa reusesti, te iubesc. Ma saruta pe frunte si dupa se uita si el acolo. Am mai impins o data si am simtit cum ma eliberz deodata si un planset ma face sa mi deschid ochii si sa mi primesc comoara in brate,era o minunatie de fata, semana cu Tae foarte mult, continua sa planga si am sarutat o usor pe fruntea micuta.
-gata iubito nu mai plange, mami si tati sunt cu tine. Ma uit in sus si Tae plangea asa de tare incat sughita, o asistenta mi o ia din brate si o pune pe o masuta unde ii face tot ce trebuie.
Dupa ce ma curata, in sfarsit pot sta ca lumea in pat, fata mea trebuie sa apara in putin timp pentru ca trebuia sa ii gasesca nu stiu ce patut. Usa se deschide si pe ea intra o asistenta cu un patut si acolo era printesa mea, dupa ce pleaca asistenta Tae o ia usor in brate si se plimba cu ea prin camera, dupa ceva timp se apuca de plans si mi o da mie in brate pentru ca ii era foame, imi scot usor sanul si o pun pe ea in brate si ii dau sa manance, ma durea putin dar imediat durerea a trecut si micuta mea manca bine.
-iubito e asa de frumoasa, te iubesc si iti multumesc pentru acest ingeras
- si eu te iubesc iubitule. Se apleaca si ma sauta usor si dupa se pune in pat langa mine si ne uitam la mica noastra comoara.
CITEȘTI
IN LOVE WITH MY BOSS//K.TH//
Fanfictiono simplă fata își caută un loc de muncă. ajunge secretara celui mai mare om de afaceri din Coreea de Sud. fata ajunge să se îndrăgostească de el. ce se va întâmpla în continuare veți afla pe parcursul cărții! Este noua mea carte, sper sa va plac...