Sziasztok!
Ma is készültem nektek egy elég fontos résszel.
Remélem mindenki tudja, hogy most vasárnap lesz anyák napja.
Ez a rész is ezzel az ünnepnappal kapcsolatos.
Szóval...huhh...
Az édesanyák.
Akik megszültek,
Törődtek/törődnek velünk,
Akik segítettettek és segítenek a legnagyobb bajban is.
Akiknek mindent elmondhatunk,
Akik segítenek nekünk az első földi napunk óta.
Akik nem ítélnek el,
És csak ők tudják milyen kincsek vagyunk mi a világnak.
Akik megtanítanak palacsintát sütni,
És mindig ránk aggatják a legdurvább szerkókat is.
Akiknél jobban senki sem szeret...Ezeket a jelzőket még órákon át tudnám sorolni, mert nincs nagyobb kincs az anyai szeretetnél.
Ugye ti is átéreztétek már, hogy az édesanyánkkal a legnehezebb rosszban lenni.
Ha össze is veszünk, úgysem bírjuk tovább egy két napnál.
Szóval ja...
Mindenkit arra szeretnék kérni, aki olvassa ezt a könyvet, akik bekövettek (amiért még mindig nagyon hálás vagyok :3) menjen oda anyák napján, vagy akár ma az édesanyjához, ölelje meg és mondjon köszönetet mindenért. Hogy vigyáztak és vigyáznak ránk, terelgetnek az életnek nevezett úton, és segítenek legyűrni az akadályokat, bármekkorák legyenek is.
Egy édesanya a legnagyobb kimcs a világon.
Vigyázzunk rájuk!
(Készült Magyarország kormányának megbízásából :P)
Na, de itt is van a rajz:
Remélem tetszik nektek.
És igen, ott van az öcsém, és az én nevem. Most aztán örülhettek a fejeteknek. XD
Ja és még valami! Ezzel a rajzzal aztán igazán megszenvedtem. Az a barna ceruza, amivel színeztem, teljesen el van törve a bele. De komolyan. Egy normális ceruza hosszúságúból lett egy 5 centis kis szar. De komolyan. Színezés közben vagy hétszer kitört a hegye!
Huhh, ez kicsit hosszúra sikeredett, na de hát ez van.
Na, gűd báj sziszák!
Jó éjszakát!😴🖐🏼😁❤
YOU ARE READING
Egy fura lány még furább rajzai
RandomSzerintem a cím mindent elmond. Bemutatom néhány idetévedt olvasónak a fura (néha beteg) rajzaimat. Jó szórakozást!😁 Kezdés: 2021. február 17.