Hayatım da annem dışında ki kişiler saçma, kaltak, kendini beğenmiş kısaca iğrenç insanlar. Babam ben doğdumda sorumluluğua katlanamayıp terk etmiş. Peki şu an ne mi yapıyoruz? taşınıyoruz. Boom süper değil mi. Her iki senede bir taşınıyoruz, bu bazen bir sene bile sürebiliyo.
Annemin dediğine göre, orada benimle yaşıt bi kuzenim varmış. Umarım eğleniriz. Şu an 17 yaşındayım teyzemgili hatırlamamam normal çünkü en son 8 yaşında görüşmüşüz.
"Grace odanda ki son eşyaları topladın değil mi? Oraya gidince zırlama."
"Anne tamam. Yeter en az 10. diyişin. Oda da bi şey yok."
"Ahh peki benim asabi kızım. Hadi gidiyoruz."
Üzerimde gri boyfriend pantolon, kremit rengi crop bluz, siyah kot ceket vardı. Bol pantolon üzerine dar üst giymek gibisi yok.
...
Ahh siktir. Annem biletleri arkalı önlü almış ve tam benim yanımda yaşıtlarım da olan bir karşı cins, mmm yakışıklı gibi.
Peki yanına nasıl oturucam. Ön-arka koltuk araları çok dar.
Güvenimi toplayıp yan dönerek yanına geldim.
"Pardon geçebilir miyim?"
"Tabii."
Ahh evet kucağına düşmedim, bi rezillik, klişelik yapmadım.
Uçak kalkmadan önce biraz instada gezinmeye karar verdim.
Marcus_jaehn sizi takip etmek istiyor...
Annemi takip ediyo. Anneme sormalıydım. Acaba bu o kuzen denilen çocuk mu?
"Anne, kuzenimin tamadı ne?"
"Marcus Jaehn Grace'CİM" Anne siktir. Neden cimi bastırarak söylüyosun ki?
OMEYGART!? STOLK TIME!!!
Marcus_jaehn: Öyle işte yaşıyoruz.
258 BeğeniX: Dostum ruhlar ne zamandan beri yakışıklı oldu.
Marcus_jaehn: BlmY: Bende yaşıyorum fakat fark etmiyorsun.
Marcus_jaehn: Fark ettim fan hesabımsın glba.Kral vurdu ve GOL!!! Kız yürüyecek başka birini bulsan iyi edersin bu çocuk benim. Siktir çocuğu görmeden aşık oldum. Kendine gel o senin kuzenin.
37 yorumun tamamını gör.
Marcus_jaehn: Hmm...
318 Beğeni...
Bu gönderinin yorumları kapalı...Oh my good... tarzı,elleri,kızarmış burnu,saçları bu benim kuzenim olamaz.
Marcus_jaehn: Crazy... (':
212 beğeni...
Bu gönderinin yorumları kapalı...Aga bu çocuk niye her fotoda somurtuyo. Ruhsuz gibi amk. Bunu üzen hayat bizi s*kmekten beter eder.
Göz rengini odaklamak isterken bi boklar yapıp yanlışlıkla gönderiyi beğendim...
***
Grace kafanı skm...