Grace'dan...
Derin bir nefes alıp kapıyı çaldım. Annem evi kendi tasarlamak istiyo bu yüzden bir kaç ay burada kalacağız. Yani içini, dışını kendisi yaptıracak sanırım bana odamı tasarlamak için izin verir.
Hemen kapıyı annemin yaşlarında 40larında bir kadın açtı. Ah pardon o benim teyzem.
Annemle doya doya sarıldılar.
Babam dedemden kalan miras için bizim peşimize düşmüş, bizde bu yüzden bu ülkeden taşınma kararı almışız. Babam hırsızlıktan hapse girince geri gelmişiz.
Teyzem annemden ayrılıp bana döndü "Grace tatlım ne kadar büyümüşsün, ah çillerini yer teyzen senin." Teyzem samimi birine benziyordu. Gülümseyip teyzeme sarıldım. Içeri girerken teyzem valizleri taşımak istedi ama izin vermedim. Ardından o geldi, Marcus...
Annemin ve benim elimden valizi alıp içeri götürdü. Geri geldiğin de anneme dönüp, "Ah teyze görüşmeyeli çok uzun zaman oldu. Ben daha küçük velettim." Annem gülümseyip Marcusa sarıldı. Bana da gülümsedi. Bende gülümsedim. Hadi ama neden soğuk davranıyordu. Annem seslendi "Çocuklar sarılın hadi. Görüşmeyeli uzun zaman olmuş olabilir ama kuzensiniz." Anne kapa çeneni. Marcus "Pekii" deyip belimi sarıldı. Bende sarıldım. Siktir eli neden kalçamda. Geri çekildim. "Baya uzun zaman oldu kuzen."dedim. "Öyle"
Teyzem "Çocuklar hadi siz Marcus'un odasına geçin." Dedi.
"Tamam. Gel yukarda."
Onu takip ederek yukarı çıktım. Odası gayet sadeydi. Marcus kendini yatağa bıraktı.
"Güzel kızsın."
"İii teşekürler."
"Küçükken siz şu karşıdaki boş arsada otururdunuz. Ama orayı yıktılar, ve şimdi tekrar taşımıyorsunuz. Biz sürekli toprakla oynardık."
"Öyle." Dedim. Ayaktaydım öküz insan otur der.
"İstediğin gibi yayılabilirsin."
Yatağa oturdum. Ve bi el beni çekerek yatağa yatırdı. "Napıyosun?"
"Bilmem. Rahat gözükmüyordun." Kafasını bana çevirdi siktir bu niye bu kadar yakın.
"Şu an daha da gerildim."
"Her neyse bana üzerimi değiştirebileceğim bir yer söyle."
"Burada giyinebilirsin." Ne??
"Peki ben geldiğim de çıkmış ol."
"Bakarız."
Oflayarak valizin olduğu yere gittim. Bir şort takımı çıkarttım. Düz beyaz bir eşofman
,ve düz beyaz kalın askılı bir crop çıkarttım.Odaya geldiğim de kimse yoktu. Okey çıktı.
Üzerimdekileri çıkarıp katladım yatağın üstüne koydum. Cropumu elime aldım ve odadaki kapı açıldı. Marcus siktir git.
"Marcus napıyosun?"
"Kızım hadi ama bişey yapmıyorum. Sadece odama geldim ve uzanacağım."
"Peki bakmak yok."
Tüm vücudumu süzüp.
"Göreceğimi gördüm saten."
Siktir...