(Mély levegő és indulhatunk xddd ez mi volt)
Dabi: Azért ezt nem hittem volna.. Meg kéne értenie hogy milyen volt ez most neked. Sajnálom [N].
[N]: Ez van.. Meg próbálom őt valahogy fel hívni vagy fel keresni.. Megvan! Holnap el megyek hozzá!
Dabi: Ez nem rossz ötlet. Ha akarod veled megyek mert hiába nem nagyon ismerjük egymást de nem tudod mikor ütheti be a fejét..
[N]: Ja értem. Majd meglátom még..
Mondtam és húztam egy kis mosolyt az arcomra.
Miért csináltam ezt.. Ez mind az én hibám. Minden miattam van. Minden.[N]: Dabi lehet egy kérésem?..
Dabi: Igen?
[N]: Szólsz Lindának meg Kirishimának hogy jöjjenek fel légyszíves?
Dabi: Jah. Persze. 1 perc és jövök.
[N]: Oké.
Meg szerettem Dabit.. Nem olyan volt mint amilyennek le írták.. Ő csak jót akart nekünk.
Ahogy mondta 1 perc múlva már az ajtóban állt Kirishimával meg Lindával.Linda: [N] TE JÓ ÉG VELED MEG MI VAN?! KIT KELL KI NYÍRNI?!
miattam hogy üljön le mellém. Ugyan úgy Kirishimának is..
Kirishima: Mi.. Ezt nem hiszem el..
Linda: Ez komoly? Mi olyan nehéz azon hogy fel fogd hogy kegyetlen rossz állapotban voltál.. És még meg meri ezt csinálni.. Engem már ne is basszatok fel jobban.
[N]: Ja amúgy lenne egy kérdésem hozzátok.
Linda: Igen?
[N]: Hozzám költöztök?.. Kirishima te is ha akarsz.. Nagyon rosszul érzem magam.. Légyszíves.
Dabi: Én benne vagyok.
Kirishima: Ha nem baj akkor én is!
Linda: Ez nem is kérdés!
[N]: Annyira imádlak titeket srácok..
Kirishima: Mik is téged.. És még ígérem hogy azt a barom fejű pikachut vissza hozom neked.
Mondta el kezdett csillogni a szemem. Kirishima Kaminari legjobb barátja.. Szerintem sikerülhet neki.
[N]: Nagyon hálás vagyok. Kiri.
Kirishima: Semmiség. Fő hogy most pihenj és holnap el megyünk a baromhoz!
Oda szaladtam hozzájuk és nagy ölelésbe kezdtem. Meg akartam ölelni Dabit is. De oda fordultam ő pedig nem volt sehol...
Helló srácok ez ilyen rövidebb rész lett bocsi a kihagyasomat de elég sok dolog történt a mostani időben.. Puszi nektek <3
Gondolkodom hogy írjak e egy KiriBaku-s sztorit. Ha esetleg érdekel írjátok meg:))
YOU ARE READING
Pikachu Első szerelme [Denki x Reader]
HumorSziasztok hoztam egy új könyvet mivel nagyon unatkozok lol. Ebbe a könyvbe bele raktam magam ne higgyétek hogy valami egoista vagyok lol csak akarok egy könyvben legjobb barátot :D btw igen a nevem Linda. Nem húzom tovább az időt