Çukurova'nın 40 senelik sonu kötü biten bir aşk masalıymış
Madem dizide sonu kötü bitti. Bizde hayallerde güzelleştirelim.
Ve tüm sevenlerine
İyi Okumalar
BİR ZAMANLAR ÇUKUROVA"HÜNKAR-FEKELİ"
Çukurova'nın 40 senelik kavuşamayan, acı çeken aşıklar sonunda sabırlarının meyvesini almışlardı.
1,5 sene önce evlenmiş, mutlu huzurlu bir evlilikleri varken bundan 3 ay önce aldıkları bir haber onların mutluluklarına mutluluk katmıştı.
KOZAN
Fekeli her zaman yaptığı gibi atıyla kozana gitmişti. Atını bir kenara iyice bağlamış, ateşi yakmış,ateş köz olunca da kendisine kahve yapmaya başlamıştı.
Fekeli çocukluğundan beridir kahveyi severdi. Özellikle közde kahveye bayılırdı. Sonra gençken karşısına Hünkar çıkınca daha çok sevmeye başlamıştı kahveyi..
Kahve yaparken çocukluğunu, gençliğini düşünmeye başladı Fekeli.. Hünkar'ı ,ona aşık olduğu günü düşündü. Düşündükçe gülümsedi.
Sonra aklına Hünkâr'ın babasının zoruyla Adnan denilen vicdandan yoksun adamla evlenmesi geldi. Geldiği gibi de yüzünü aştı Fekeli.
Uzun yıllar uzaktan sevdiği, dokunmaya kıyamadığı, ayağına ufacık bir taş gelse dünyayı yakmayı göze aldığı Hünkar'ına Adnan denen namussuz kim bilir hangi çeşit işkenceyi yapmıştı?. Onun kalbini kıracak,onu incitecek ,onurunu gururunu ezecek ne laflar etmişti Adnan kim bilir?
Bu soruları hep sorardı kendisine. Hep merak ederdi. Ama Hünkar'ına hanımına soramazdı. Çünkü onun kalbini kırmaktan çooooookk korkardı. Ödü kopardı. 40 senedir üzülüp inciliyordu Hünkar. Bir de kendisi yüzünden üzülmesine izin veremezdi Fekeli.
"İmmm.. "
Duyduğu sesle hem düşüncelerinden uzaklaştı. Hem de gülümsedi Ali Rahmet.
"Kahvenin kokusu taa eve kadar geldi. Canımı istetti doğrusu. Umarım sadece kendine yapmamışsındır Ali Rahmet"
Sesin sahibi olan Hünkar'a dönüp gülümseyerek baktı Fekeli.
FEKELİ: Bu kahvenin tadı sensiz çıksaydı. Belki sadece kendime yapardım. Ama sensiz çıkmadığı için yapmıyorum.
Hünkar da gülümsedi Fekeli'ye.. Sonra birbirlerine uzun ve sımsıkı sarıldılar.
HÜNKAR: Ali Rahmet'im
FEKELİ: Hünkar'ım.m. Hanımım.. Sultanım.
Ayrıldılar. Fekeli Hünkar'ın Hünkar ise Fekeli'nin kolundan nazikçe tuttu.
FEKELİ: Ne iyi ettin de geldin. Hoş geldin
Şefkatli bir ses tonuyla
HÜNKAR: Hoş buldum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💫KARIŞIK SENARYOLAR 2 💫
FanfictionKarışık Senaryoların devamı....💟 Her dizinin tek bölümlük senaryosu...🌼 🌸Kurallar🌸 1. Aynı kişiden yalnızca 1 tane çift isteği kabul edilir. Birden fazlası kabul edilmez. 2. 🔞+ 18 li olaylar ASLA YAZILMAZ. İsteyenin isteği RED EDİLİR. O isteyen...