3. Bölüm

33 18 8
                                    

💞 Keyifli okumalar dilerim 💕

Hıh ! Mükemmel ! Hayatımda bir bu eksikti zaten , kadın resmen gelip evime yerleşti ya

" Tamam geliyorum anneciğim benim , kendine iyi bak babama da selam söyle " yanımdan geçen insanların bu ve bunun gibi telefon görüşmeleri ne kadar canımı yaksa da her zaman yaptığım şeyi yaptım umursamadım karşımdan gelen adam hızlı adımlarla yanımdan geçti o sırada arkasında ki bıçağı fark ettim yürümeyi bırakıp temkinli bir şekilde adamın ardından gittim .

Kısa bir süre sonra adamın ara sokaklardan birine girdiğini fark ettim bende hemen ardından aynı sokağa girdim o sırada karşılaştığım manzara ile dişlerimi sıktım takip ettiğim adam küçük bir çocuğu tutmaya çalışıyordu hızla adamın yanına gidip yüzüne bir yumruk indirdim çocuğu arkama alıp temkinli bir şekilde gerilemeye başladım ayaklanan adam muhtemelen kırılmış olan burnunu tutuyordu " seni sürtük gel buraya "  " geleyim pislikciğiiim ! " karnına attığım sert tekmenin ardından karnını tutan adamın diz kapağının arka kısmına tekme attım karşımda diz çöken adamın yüzüne ard arda yumruklarımı sıraladım bir süre sonra bayılan  adamı bırakıp küçük çocuğun yanına koştum " iyi misin " çocuk korkmuştu ona sıkıca sarıldım uzun bir süre ağladıktan sonra benden ayrıldı " beni kurtardığın için çok teşekkür ederim " gülümsedim " rica ederim " çocuğun elinden tutup onu ailesine teslim ettikten sonra spor salonuna doğru yürüdüm .

spor salonunu önüne geldiğimde kapıyı ittirdim beni karşılayan patronum sinirli bir şekilde bakıyordu " bu kaç oldu Ahu bıktım artık bu geç kalmalarından kovuldun ! " Elime tutuşturduğu son maaşımla birlikte arkama bakmadan evimin yolunu tuttum bunu yaparken yine arkamdaki adamdan haberdardım bir süre yürüdükten sonra durup arkama döndüm benimle birlikte duran adamın yüzüne baktım günlük kıyafet giyen adam kahverengi gözlere ve siyah saçlara sahipti .

" Neden beni takip edip duruyorsun ?  Soruma cevap vermek yerine bir koruma gibi durup etrafı gözleyen adama öfkeli bakışlarımdan yolladım " hey  sana diyorum kimsin sen neden beni takip ediyorsun ? " Kulağındaki kulaklıktan bir şeyler duymuş olmalı ki " peki efendim " dedi bakışlarını bana çevirdi  " sizin düşmanınız değilim Ahu hanım sizinle müttefik olmak isteyen birinin adamıyım ve sizi korumakla görevlendirildim zorluk çıkarmazsanız sevinirim " Hıh ! Gerçekten mi ? Bugün herkes üstüme geliyor peki  " bana bak ! seni veya patronunu tanımıyorum , ki tanımama da yardımcı olmuyorsunuz  söylediğiniz hiçbir şeyi kabul etmek gibi bir zorunluluğum yok . Beni takip etmeyi bırakın  Bu konuda ısrarcı olursanız sert davranmaktan çekinmem haberiniz olsun "  arkamı dönüp sert adımlarla yürürken ardımdan gelmeyen ayak sesleriyle biraz olsun rahatladım .

Evimin önüne geldiğimde kapıyı açtım , kapıyı açmamla burnuma gelen yemek kokularıyla kaşlarımı çattım eve girdiğimde ise şaşkınlığımın boyutu oldukça büyüktü önceden bomboş olan evim bir sürü eşya ile dolmuştu beyaz olana pamuk siyah olana ise maviş adını verdiğim kedilerim , kedilere özel yataklarında rahat bir uyku çekiyorlardı . Ben evi incelerken mutfaktan üstünde önlük ile çıkan Merve " hoşgeldin Ahu sana çok güzel yemekler yaptım sofrayı kurmama yardım eder misin ? " dedi Bir kaç saniye Ellerimle yüzümü sıvazladıktan sonra Merve'nin yanına gidip sofrayı kurmasına yardım ettim . " Kısa bir süre burada kalacak birine göre sence de fazla eşya yok mu ? " Gözlerini evde gezdirdi  " onları kendim için değil senin için aldım " " hangi doktor bir hastasına böyle bir iyilik yapar doktor ? Çok para harcamışsın  belli " " büyük bir meblağ harcamadım merak etme böyle olunca da gıcık biri gibi göründüğümün farkındayım , doğruyu söylemek gerekirse sana yardım etmeyi çok istiyorum çünkü sen bana çok yardımcı oldun ve senin çok temiz bir kalbin var "  " yanlışın var doktor ben sana hiçbir zaman yardım etmedim ayrıca hayatımla bu kadar ilgilenmen hoşuma gitmiyor  "
İkimiz de sandalyelerimizi çekip oturduk sofrada tavuk  çorbası pilav ve salata vardı uzun zamandır yemediğim yemekleri yavaş yavaş yedim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin