P.o.v. Denise
Ik probeer zo onopvallend naar de twee meisjes te kijken. Ze hebben allebei blond haar, de een gekruld en de ander stijl. "Heb ik wat van je aan ofzo?" het meisje met de blonde stijle haren kijkt me bitchie aan. Ellen kijkt snel weg zodat ze niet bij het gesprek betrokken raakt. "Nee sorry ik dacht dat je misschien een horloge omhad zodat ik kon zien hoe laat het was." het meisje haar blik glijd naar beneden, als ik zie waar ze naar kijkt schrik ik. Shit man, Denise hoe dom kan je zijn! Om mijn pols zit gewoon een horloge! De blik van het meisje veranderd en ze krijgt een warme uitstraling. "Het geeft niet hoor." lacht ze. "Ik ben trouwens Roxy, en dit is Mieke," ze wijst naar het meisje met de krullen. Blijkbaar heeft ze nogal last van stemmingswisselingen, maar ik ben blij dat ze tenminste aardig doet. Ik zie Ellen ook opgelucht kijken. "Hooi, ik ben Denise en die daar is Ellen," zeg ik met een glimlach. Roxy begint metteen een heel verhaal tegen me af te steken en mieke begint met ellen te praten. "Waar gaan jullie eigenlijk heen?" vraagt Mieke aan ons. "We gaan naar de K3 jubileumshow" beantwoord Ellen haar vraag. "Hahahaha wij ook!" zegt mieke. "Echt?" vraag ik ongelovig. "Nee natuurlijk gaan wij niet naar de k3 show, dat is voor kleuters. Mijn opmerking was sarcast..." "maar nu even serieus" onderbreekt Roxy haar. "Waar gaan jullie naartoe?" "NAAR DE K3 SHOW DAT ZEI IK NET TOCH OOK AL!" Zoals gewoonlijk flipt Ellen m weer.
P.o.v Ellen
Iedereen krijgt een slecht beeld van ons. Allemaal denken ze nu dat we kleuters zijn maar dat zijn we helemaal niet. Nouja, Denise misschien maar ik niet! Ik zie dat Roxy haar ogen samenknijpt, waarscheinlijk is ze niet gewend dat iemand naar haar schreeuwt. Na een minuut lang staren staat Roxy op. "Kom mieke, ik hoef niet bij die kleuters te zitten." ze kijkt ons bitchie aan en loopt weg. Mieke kijkt ons verontschuldigend aan als ze wegloopt. "Sorry voor Roxy, als je haar beter kent is ze echt een schat hoor!" Ja dat zal wel. Gelukkig zien we Roxy maar voor een keertje hier. "Die mieke lijkt me best aardig, maar die Roxy is echt queen bitch." zegt Denise. "Inderdaad, die moet echt is gaan werken aan haar stemmingswisselingen." voeg ik er aan toe. Denise begint te lachen waardoor ze me aansteekt zodat we samen buikpijn krijgen van het lachen. Net als ik bijna misselijk word van het reizen zijn we bij Amsterdam. Even schrik ik: het is hier veel groter dan ik dacht! Maar gelukkig word ik gerustgesteld door Denise die zegt dat ze er al is geweest is. Als we uitstappen kijkt Denise op haar horloge die ze altijd om heeft. "We hebben nu nog anderhalf uur voor het concert begint dus we moeten wel opschieten!" Zegt Denise. "Woooww inderdaad laten we nu gaan dan." nadat we zijn uitgecheckt lopen we naar buiten. Na lang lopen (we zijn ondertussen half Amsterdam afgelopen omdat we verdwaald waren) komen we ruim een uur van te voren aan bij de bestemming van de K3 show.
Denise slaakt een klein gilletje en slaat een hand voor haar mond. Als ik zie waar ze naar kijkt volg ik haar voorbeeld en blijf ik als versteend staan...
--------------------------------------------
Ooeehh dikke cliffhanger enzooww ;)
Mieke en Roxy, jullie staan erin hoor!
JE LEEST
k3
Fanfictionhallo mensen! er zijn veel fanfictions te lezen. die gaan allemaal over one direction, mainstreet, flikken maastricht of nog meer andere bekende dingen. maar het ergste is: ER IS GEEN K3 FANFICTION je hele jeugd is opgebouwd uit k3, je hebt hun lied...