Sorry et kui nii igav osa tuleb!! 🥺🥺
_________________________________________Ma alles ärkasin ja ma ei viitsi üldse kooli minna. Mu vanemad lähevad täna teise linna ja ma ei saa kaasa minna kuna mul sellel ajal kool ja mu vanematele ei meeldi kui ma koolist puudun. Ma üritasin eile neid veenda et ma saaks ka kaasa minna aga nad ikka ei lasknud!
_________________________________________
Kell on praegu 08.07 ja ma hakkan kooli minema. Ahjaa kas te teate miks ma ei taha kooli minna? Sest seal on väga igav kuna mul sõpru pole!! Ja pluss veel mind noritakse ainult selle pärast et ma olen mingi nö nohik!! Enne kui ma uksest välja astusin krabasin oma koduvõtmed ja panin ukse kinni ja hakkasin kooli minema!!
--
Koolis:
Ma alles jõudsin kooli ja liigun bioloogia klassi poole. Meil pidi täna mingi töö olema, milleks ma ei ole üldse õppinud ja ma ei tea kuidas ma sellega hakkama saan. Mule ei ole kellegi pealt ka võimalik spikerdada ka!!!!Tundi just lõi ja õpetaja tuli klassi.
(Õ-õpetaja)
Õ-Tere!! Nagu te juba teate on meil täna töö, Niiet võtke ainult oma pastakad välja!!Kogu klass peale minu hakkas vinguma kui õpetaja ütles et meil töö on. Pfft..... Nagu nad ise ka ei teaks nad aind platrasid sellest vahetunnis ja vingusid!!
U 10 peale tunni algust küsis Helena klassist välja ja ma juba tean mida ta tegema hakkab Niiet ma lükkasin oma pea enne kõrvale ja ta vaatas mulle kurja näoga otsa ja enne kui ta minema jõudis kõndida panin talle jala ette! Niiet ta "kukkus" põrandale!! Kogu klass hakkas naerma!!!
Kogu ülejäänud tund oli üsna rahulik!!!
--
Peale kooli:
Ma just liigun koolist koju.
Kui kodu värava juurde jõudsin siis ma mõtlesin et miks politseid siin on. Ma ei teinud neist väga välja ja hakkasin väravat lahti tegema kuni üks politseinikest küsis, et(P1-politsei 1, P2-politsei 2, M-mina)
P1-Tere!!kas teie olete Sonya Desire O'connel?
M-ja see ma olen
P2-Meil on kurbi uudiseid teile!!!!
M-no mis see kurvad uudised siis on?
P1-Meil on kahju teile teatada aga teie vanemad sattusid autoavariis see ja mõlemad hukkusid kohapeal!
Mul hakkasid juba pisarad mööda põske alla voolama Niiet ma pühkisin need ära.
M-okei.... Kas on veel midagi!!!
P2-Rohkem pole!! Ilusat päeva!!
M-teile ka
Ma tegin värava lahti ja läksin hoovi sisse kui jälle hakkas mul pisarad jooksma ainult et seekord ma ei pühkinud neid ära vaid lasin lihtsalt neil voolata. Ma panin enda järelt värava kinni ja läksin tuppa nuttes.
Kui tuppa jõudsin siis ma lihtsalt karjusin täiest kõrist. Ma ei tea mida ma edasi teen mul ei ole väga sõpru noh mul polegi ainult üks sõber on kes kolib ka veel ära!!_________________________________________
1.tund hiljem
Ma olen terve tund aega lihtsalt nutnud kuni mu telefon helises. Helistajaks oli mu tädi.
(m-mina, T-tädi)M:hei!!
T:hei kuidas olla on? Ma saan aru et sa juba oled kuulnud et su vanemad surid autoõnnetuses!!
M:jap
T:mul on nii kahju!!!.. Aa ja ma mõtlesin su juurest läbi tulla kui see sulle sobib!!
M:ja ikka sobib
T:okei näeme!!
M:näeme siis!! Tsau
T:tsauJa siis kõne lõppes.
U 15 minta hiljem uksele kõlas koputus.
Ma avasin ukse ja ma juba teadsin et see oli mu tädi Niiet ma kohe kallistasin teda.T:kõik saab korda!!
M:loota võib!!
T:Sa oled tugev!! Ma ei taha sind ka kaotada!!
M:mida ma ilma sinuta teeksin?
M:lähme edasi mida me ikka siin esikus passime?
T:seda mõtlen minagi!!
_________________________________________Kell on praegu 20.56 ja tädi läks alles ära. Ma läksin käisin pesus ära ja läksin magama.
_________________________________________Terve kuu aega ma ei käinud koolis ja olen tuim olnud. Täna on pühapäev ja ma mõtlesin et lähen homme kooli sest ma olen terve kuu aega maha teistest jäänud. Ma vaatasin homseks riided valmis et ma hiljaks ei jääks. Õppisin ära, panin kooli asjad kokku, käisin pesus ja läksin magama.
_________________________________________Äratuskell alles käis ja õnneks sain kergelt üles. Nagu ikka panin riidesse, käisin söömas ja peale söömist pesin hambad. Kell oli 8.08 kui kõik valmis sain. Ma võtsin panin Puma jalanõud jalga ja koti selga ja hakkasin kooli minema. Kool õnneks on kodule lähedal.
Kui kooli uksest sisse astusin vaatasid peaaegu kõik minu poole ja hakkasid irvitama. Ohjah sellest tuleb pikk päev. Läksin oma kapi juurde ja panin need asjad mida mul vaja polnud sinna ja läksin klassi. Kui klassi astusin kõik alguses vaatasid mu poole ja mõne sekundi pärast hakkasid tegelema oma asjadega. Tunnikell helises ja õpetaja tuli klassi
Õ:tere klass!! Meil on uus õpilane klassis!! Palun käituge korralikult temaga!!Õpetaja kutsus ta klassi ja palus tal end tutvustada. Ma olin selleks ajaks oma mõtetesse ära kadunud kui keegi mu kõrvale tuli. Noh see oli see sama uus poiss.
Uus poiss:hei!! Ma olen Larray!! Mis sinu nimi on ilus tüdruk?
M:mis see sinu asi on?
L(Larray):ega polegi ma lihtsalt küsisin!!
M:Sonya! Sonya on mu nimi!
L:ilus nimi ilusal tüdrukul!!
M:ära mõtlegi mind sebida!!
L:kÜlejäänud tunni ma lihtsalt passisin ja õnneks see tüütus ka ei seganud enam.
Kui tunnist välja lõi panin oma asjad kotti ja läksin klassist välja ja kohe oma kapi juurde ja võtsin järgmise tunni asjad ja panin eelmise tunni asjad kappi.
Nägin et see uus poiss tuleb siia poole ja et ei peaks temaga rääkima hakkasin järgmisesse tundi minema. Õnneks ta ei järgnenud mulle vaid läks oma kapi juurde ja hakkas seal sorama. Halb asi on see et ta kapp on minu kapi kõrval.
_________________________________________
Peale kooli.
Ma just jõudsin koju. Esimese asjana ma käisin pesus. Aajjaa kas ma mainisin et ma käin tööl? Vst mitte aga ma töötan ühes restoranis teenindajana mu kodu lähedal. Palk pole väga suur aga mitte ka väga väike.
_________________________________________TÖÖL.
Ma alles jõudsin tööle ja olen alles töötajate riietusruumis panen juukseid kinni.U 25 minta hiljem.
Ma lähen nüüd järgmist inimest teenindama. Ma jõudsin ta laua juurde ja mu hing oleks peaaegu kinni jäänud kui ma nägin seda inimest keda ma pidin teenindama. SEE OLI F.CKING LARRAY!!!!!!!!!!!!! Noh nagu ikka ma üritasin mitte välja näidata et ta häirib mind Niiet küsisin,
M:tere kas soovite juba tellida?Larray pov:
Ma tundsin et keegi tuli mu laua kõrvale aga ma algul ei teinud väga välja kuni kuulsin ühte tuttavat häält mida ma olin kuskil mujal kuulnud aga ei mäleta kus ta küsis kas ma soovin juba tellida. Ma tõstsin korra sõrme ülesse näitamaks et natuke oodata ja siis tõstsin oma pea ja mu silmad kohtusid nende ilusate silmadega. Nüüd ma tean kus ma olen seda häält kuulnud. See oli mu klassiõde ja pluss veel mitmes tunnis pinginaaber.
Sonya: Kas te soovite juba tellida?
L: uhmm... Jep... Üks kohv..
S:veel midagi või see on kõik??
L:see on kõik!!
S:okei!
Ja siis ta läks siit ära! Kahjuks oleks veel tahtnud ta ilusaid silmi näha.. Või veel parem teda suud.... Eieiei ma ei saa juba temasse armunud olla!!!! Ma ei tohi temasse armunud olla!!! Ma ei soovi ta elu ohtu seada!!! Miks ma pean maffiaga tegelema? Aga kuidas ikkagi saab üks tüdruk nii ilus olla?? Miks mul on nii imelik tunne kõhus praegu? Ahhh palun tapke mind!!!!_______________________________
Okei see ss esimene osa loodan et meeldis!!! Ma tean et see igav osa aga jätke comment mis te sellest osast arvate ss!!!
YOU ARE READING
Keelatud Suhted
RomanceSee lugu räägib 17.aastasest Sonyast kelle elu muutub kui ta vanemad surevad autoõnnetuses!! Peale ta vanemate surma ta muutub tuimaks ja langeb depressiooni. Kas tema ellu tuleb keegi? Kas ta saab depressioonist jagu? Kas ta suudab oma eluga edasi...