1.

2.1K 128 83
                                    

𝕊𝕥𝕣𝕒𝕪 𝕜𝕚𝕕𝕤
𝕄𝕚𝕟𝕤𝕦𝕟𝕘 𝕥𝕖𝕩𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕦

♠︎

Prolog

♠︎

„Omg, ano! Udělej to!" zavřískal Felix, zatímco Jisung se válel se záchvatem smíchu po posteli, mobil v ruce a prst připraven na tlačítku 'Založit nový účet'. Po chvíli dušení konečně nabral do plic dostatek kyslíku, aby se vzpamatoval a klik.

„Tak jo, tak jo! Nějaké hrozně... Cringe jméno! Něco jako... Hm," zamyslel se Felix. „Co takhle h0rny_chlapeček? To zní otřesně!" vypukl v další záchvat smíchu brunet, k němuž se mladší ihned přidal. „ANO! DOKONALÉ!" odsouhlasil a dál se snažil dýchat a smát se zároveň, pro něj momentálně nadlidský úkol.

„Fajn, teď profilovku!" „Navrhuji podkolenky a čiči ouška, s čímž nám samozřejmě Pinterest ochotně pomůže!" Felix se naklonil přes rameno bruneta, jenž podle jeho instrukcí otevřel Pinterest, který by se nejraději sám odinstaloval, jakmile zjistil, co má vlastně vyhledat. Po chvíli projíždění a hledání našli konečně perfektní obrázek hodný pro to stát se jejich profilovkou.

„Nevím jak ty, ale za mě sto čtrnáct z deseti, i když původní plán byl trochu jiný," vydechl s rukou na hrudi a se zasněným obličejem Jisung, Felix ihned napodobující jeho pózu.

♠︎

♠︎

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

♠︎

„Proč to..." začal Felix, „vypadá skoro jako ty? Úzký pas, černé rifle... Sis rovnou mohl sehnat takové oblečení a já bych tě vyfotit! Akorát bychom tě museli zesvětlit-" Jisung po něm agresivně hodil polštář. „Tak ty jsi debil, určitě se takhle budu fotit a dávat to VEŘEJNĚ na internet, hahaHA! Moc vtipné."

„Tak jo, věk?" „Na hraně pedofílie, tak šestnáct? Jakože zase si nechci psát úplně s predátorem, víš co." Han přitakal pokýváním hlavy. „Souhlas. Tak... Jméno?" „Kim Woomin? Dobře se to bude sténat, takže na lov dokonalé!" Brunet se otočil na Felixe, který se cítil pyšně díky jménu, které vymyslel. „Už jsem ti někdy řekl, jak jsem na tebe pyšný?" utřel si imaginární slzičku a objal mladšího. Chvíli spolu hraně brečeli, než se opět pustili do zařizování účtu.

♠︎

„A... HOTOVO!" vykřikl starší, radostně rozhazuje rukama nad sebe. Blond chlapec začal naopak pobíhat po pokoji s polštářem křečovitě přitisklým na prsou, do kterého byl zakouslý. „Fakt to chceš udělat? Pak už není cesty zpět!" ujistil se. Han jen nasadil sebevědomý výraz. „Samozřejmě, že chci! Tak jo, jdem na to!"

♠︎

Zdravím vás u dalšího textingu, který narovinu nebude nijak zvlášť originální. :D

Upřímně mi přijde, že opravdu texting bez/s minimálním množství textu nemůže být nikdy zcela originální. Je to však jen můj názor, klidně to nemusí být pravda. Pokud patříte mezi lidi, kteří se mnou nesouhlasí, doporučuji vám odejít. ^^

Pokud však se mnou souhlasíte/máte náladu na typicky úchylný texting v trochu jiném podání, VÍTÁM VÁS A SMĚLE DÁL! :D

Upozornění:
Tímto textingem se nikoho nechci dotknout, ANI nikoho nabádat k něčemu podobnému. Lidé na internetu jsou svině a predátoři nejsou výmysl. Dělat takovéto věci s falešnými účty může vést k závažným problémům.
Nepodceňujte nebezpečí internetu. ♡

Taky chci upozornit na jednu věc. Osobně nemám ráda DD/lb kink a i když zde slovo daddy ze začátku bude neustále, je to TROLLENÍ, proto se tak kniha i jmenuje. Kink zde nijak nebude zahrnut a opravdový věk postav JE jiný.

Okay, toť k upozornění. Pokud by byly nějaké otázky, ptejte se, ráda vše vyjasním.
( ~՞ ᗜ ՞ )~


Jinak příběh mě napadl spontánně při mytí nnádobí. :D

Snad se vám prolog líbil! Hlasy i komentáře potěší.

Doufám, že se vám příběh bude líbit. ^^♡

Tak papa^_^

Micka114

Trollení | Minsung au ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat