2.

1.5K 120 46
                                    

Minho napjatě čekal na posteli, neustále klepaje nohou. Chan seděl za stolem a naprosto soustředěně zíral na počítač. Myš se pomalu plahočila po stole, jak bělovlásek mazal, obtahoval a upravoval obrázky a její části k dokonalosti.

Mladší chlapec mezitím stihl založit Instagramový účet, avšak nyní čekal na profilový obrázek, který se Chan nabídl, že udělá.

„Mám to!" „Ukaž, ukaž, ukaž!" Brunet vyskočil z postele a okamžitě skočil na záda staršímu, aby přes něj viděl.

♠︎

♠︎

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

♠︎

Minho se začal smát, až spadl na zem. „Vypadám tam skoro stejně! Jen mám vousy!" Chan po něm hodil uražený pohled. „Zaprvé ta fotka už tak sama o sobě řvala: 'Já jsem taťka a ty patříš k mým nohám.' a zadruhé já nejsem žádný grafik, ty trotle-" „Css, komu tady říkáš trotle, copak nevíš, že si nemáš vyskakovat? Hm? Já jsem taťka, tak padej k mým nohám ty děv-" Chan jej nenechal domluvit, jak po něm hodil sešit z biologie, který měl na stole. Oba se následně snažili uklidnit ze záchvatu smíchu.

„Tak jo, jak se tam jmenuješ?" Minho spadl na postel, rukou hledaje mobil, do kterého se následně podíval. „Velký_taťka," odpověděl a ihned se podíval na druhého, aby nepřišel o jeho reakci. To se samozřejmě vyplatilo. „To je hrozná přezdívka, to každý hned pozná, že si z toho děláš srandu. Krom toho to zní jako taťka Šmoula-" Minho zalapal po dechu. „Udělej mě modrého! A dej mi i tu jeho čepičku, prosím!"

Chlapec s bílými vlasy na něj koukal pohledem, jako by se mu v hlavě vrátily vzpomínky na válku. „Vypadni." „Cože-" „Běž, než do tebe jako velký taťka něco narvu-" „UŽ BĚŽÍM!" Minho vyletěl z pokoje tak rychle, že ještě na posteli byl jeho obláček prachu.

Až v autobuse si oddychl a přešel na svůj nový účet. Aby přidal na věrohodnosti, začal hledat a sledovat určité účty, jako například e-girls a e-boys, cokoli se špatnými vtipy starší generace a, ač se mu to hnusilo, pár takřka pornografických účtů, od kterých si ihned všechno ztlumil, aby jeho oči později nemusely trpět.

V galerii měl již připravenou složku s fotkami, které s Chanem nafotili, popřípadě z internetu a Pinterestu. Minho si projel fotky jednoho z účtů, jenž patřil staršímu muži, který stejně jako on hledal hloupé puberťáky, aby mu posílali fytoky a mohl si s nimi hrát. Rozdíl byl v tom, že on to myslel vážně, Minho si z toho pouze dělal srandu a především to nehodlal nechat zajít tak daleko.

Poslední úpravy a správné hashtagy a Minho s výdechem zveřejnil svůj první příspěvek.

♠︎

Zdravím vás u druhé kapitoly! ^^

Byla by dřív, ale ještě jsem dělala ten edit, který měl být původně na jiné fotce, jenže já si ji před týdnem neuložila a dneska jsem ji ani po půl hodině nenašla. ;-; Každopádně oba si budou alespoň ještě jednou profilovku měnit, takže ji snad do té doby najdu. :D

Edit je můj, vím že nic extra, ale myslím si, že ta fotka ani větší úpravy nepotřebovala. :D

V příští kapitole už bude texting, tak snad se těšíte... Už teď můžu slíbit, že to bude katastrofa. 🤠

Hlasy i komentáře potěší. ^^

Tak papa^_^

Trollení | Minsung au ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat