SÖYLEYİŞLER

259 5 1
                                    

AŞK YOLU

Ne yoluma engel olan yağmurdur,nede çisil çisil yağan kar.Ne Yolumda korktuğum düşmanlarım var,Nede yolum Dar.Ne ayağımın altında kırılacak yumurta var nede Örtülmüş bir mezar.Ne kadar sıkıntı ve çile ile Yolumuza devam ediyorsak,Biliyoruz ki Sevindirdiğimiz birileri var...(Burhan Baritci).

Ne Güzeldir,Seni Senden çok Düşünen Birinin Olması..Ne Güzeldir,Sadece Bu Dünyayı Düşünmeyip,Öbür Dünyayı da Düşünen Bir Eşin Olması...(Burhan Baritci).

AŞKA SARAN KASET

Durmak bilmeyen,öylece kendi halinde çalıp duran,bir kasetim vardı.Kurşun kalemi,bazende parmağımı sokar tekrar geri sarıp tekrar,tekrar dinlerdim O kaseti.Bozuldumu bilmiyorum ama,Sana gelince Durdu...(Burhan Baritci).

ÇOCUKLUK AŞKI

Masum bir oyundan ibaretti,Aşık Olmak.Her aşkın Olduğu gibi Onunda Bir Adı vardı''Çocukluk Aşkı''.Hiç Bitmeyeceğini sandığınız ama Ansızın biten bir Hali Vardı,Boyumuzdan Büyük Hayallerimiz gibi...Burhan Baritci)

PİŞMANLIK

Ne aklınıza geliyorsa onu yapın Sakın Pişman olayım da demeyin.Çünkü Bu Hayatta Ölmeyi göze aldıysan,O zaman HAYATI yaşamayı bil ve kendi bildiğini yap.Çünkü,Kendi bildiğini yapmamaktır asıl pişmanlık..(Burhan Baritci)

ÇILGIN KALP

Her Türlü Çılgınlığa ve Maceraya Hazır Olan Bu kalbim,Belkide seninle Mutlu Bir geleceğe de Hazırdır.Kim Bilebilir ki...Burhan Baritci)

MÜSTAKİL KALP

Bu acizane Müstakil Kalbim,Aslında senle dolu.Gelen Kapıyı çalıyor ama bakıyorlar Ev dolu, geri gidiyorlar.Bilmiyorum,ya tamamen çık kalbimden,Yada Kal benimle senin için Kalbime İkinci Katı Kaldırayım...Burhan Baritci)

AKLINA SOK

Ahbaplarım Maymun iştah sahibi,Benim içim senle tok.Etrafım kalabalık,Aramızda olan mesafe ise çok.Ama sonra Bir bakıyorum ki sen yok.İstersen Atma bana mesaj,ama Ben seni seviyorum,sende Bunu Aklına Sok...(Burhan Baritci).

TUTUNACAK DAL

Tutunacak bir dal gibi,ellerin.Dengemi korumak için tutmuyorum o narin ellerini,Gerçekten yanımda olduğunu bilmem için,Hissettiriyorum ellerimi ellerine.O yüzden heyecan-u terden terliyor eller..(Burhan Baritci).

HEYECAN

Heyecan da seninle güzeldir,Aşk da.Gezmekte seninle güzeldir,Her gün yeni bir macera yaşamak da.Her şey seninle güzelde işte,Sen Yoksun...Burhan Baritci)

PAYLAŞMAK

Her anı paylaşmak gerekir ufak bir tebessümle.Her güzel günü değerlendirmek gerekir,yanındaki sevdiğinle.Mutluluğu yakalayabilirsen birde Elinle.İşte o zaman Gurur duyarsın belkide Kendinle...(Burhan Baritci).

AŞKLA YAŞLANMAK

Yaşlanmak için bir eş gerekliymiş,Aşkına aşık olan,Canına sağlık olan,Evine ve eşine sadık olan.Hayatı Yaşamak için o gerekliymiş o,Kalbimde hapis olan..(Burhan Baritci).

SEVGİ ŞEHRİ

Ya Sen Şehri sallarsın,Salıncaklarla Çılgınca.Yada Şehir sallar Seni içindeki çılgınlarıyla.Ya Yağmur Ansızın ıslatır seni,Yada hafif bir esinti verir Yağmur,Çılgınlarıyla...Anı yaşamaktan Korkma... Burhan Baritci)

ONA BAĞLANAN YOLLAR

Yollarım sana bağlanıyor sanıyordum,Ne bileyim ben Yol çalışması olacağını.Nerden bilebilirdim ki sensiz kalacağımı...Burhan Baritci)

AŞKIN SÖZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin