Bölüm 2

37 0 0
                                    

Ortaklarımın adı Max Vicky Katz ve biz böylece 4 kişi olduk ve karşı koymaya hazırız şimdi yola çıkma zamanı.Profesör Erasmus yeni aracımızı bize gösterip özelliklerini anlatmaya başladı bu araç aynı zamanda deniz hava ve kara rahatca gidebildiğini gösterdi.Vicks in özellikleri 11 dil bilmesi ve tarihi yazıları okuyabilmesi Max in özelliği maceracı ve cesur olması Katz ise çok güzel silah kullanması ve silahlardan anlaması.Şimdi babamı kurtarmaya hazırız ve yola çıktık araba yaklaştıkça arabadan sesler geliyor arabanın içinden tatlı bir goldn yavrusu çıkıyor.Profesör önümüzü kesip casaret ödülü verdi ve ekipte ben ve herkezin kendine güveni geldi.Şimdi tek işimiz babamı kurtarmak herkez yola çıkmaya hazır ve yola çıktık sonunda rus gizli ajanın karrgahına geldik plana bakılırsa babam en alt kattaki işgence odasında tutuyorlar.Şimdiki görevimiz korumaları bayıltıp en alt kattaki topları geçip kasanın içindeki şifreyle babamın kapısını açmak kaldı.Benim planıma Max karşı gelip arbayla en üst kata inip babamı kurtarmak kaldı ama genede benim planım daha güzel olmasına rağmen Max in planını yaptık ama şimdiki durumumuz çok kötü.Yanlışlıkla askesrlerin ortasına düştük ve adamlarla dövüşüp en üst kattaki babamı kurtarıp eve gitmeyi çok istiyorum ama bunu yapamadık çünkü yakalandık.Babamı gördüm ama bu pislikler babamla konuşturmadılar ve odadan yüksek bir ses tonuyla hayır diye bağırmaya başladı ve ben o an babamın öldüğünü anladım ve yemin ettim ki babamı öldüreni 32 yerinden bıçaklıyacağıma yemin ettim. 

YARDIMLAŞMA ÖRNEĞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin