Part3

112 6 1
                                    


"Aj sad ti pričaj šta je tako važno." -prebacila sam temu. "Pa Alex i ja smo se sinoć...." -osmjehnula se i pogledala me. "A lažeš haha!" -kimala je glavom "O grrr hahah. I jel bilo dobro?" -pitala sam ju znatiželjno. "Da dobro hehe. Pre dobro za prvi put haha." -smijala se. "Oho hehehe." I tako smo pričale još duugo.
...
*La ponedjeljak at škola*
Hodala sam dugim hodnikom prema svom ormariću, i na koga ću drugoga naić nego na dam dam dan Benjamina. Pre često ga srečem u zadnje vrijeme. Makar ovo nije čudno jer je njegov ormarić pored moga. "Hey Em"-ponovo se zacrvenio i nasmješio. "Hey"-odgovorila sam namještajući svoju kapu na glavi. "I kad ćemo na onu kavu?"-upitao me sa snažnim stavom pokušavajući sakriti sram. Haha pre slatko. "Pa neznam, namam baš vremena." -smješkala sam mu se , onako lagano glumeči nedostižnu. "Aha"-rekao je razočarano, ali bilo mi ga je žao pa sam rekla "Mislim možemo sad poslije škole ako ti paše" -i nasmiješila se. "Ma može"-odgovorio je nekako popravljenog raspoloženja. "Ubiti sam te htio pitat...znaš...um znaš kako za kraj godine....um ima onaj....mmm ples?" -bio je sav nervozan, ali glumio je kao nekog haha, i to ga je činilo tako slatkim. Naslonio se na ormarić onako ko u filmovima, laktom i dlan držao gore. "Da. Znam." -i dalje sam glumila nedostižnu. "E pa htio sam te pitati..." -prekinula nas je Charllotte. "Beny dragi moramo ti ići kupiti sako da paše uz moju haljinu za ples! I zašto pričaš s Lautnericom?!" -odmjeravala me. "Charllotte dušo, mi smo prekinuli ako se ne sječaš, jer to se dogodilo prije negdje mmm 20 minuta!" -bio je polako živčan. "Ti si to ozbiljno mislio?!" -razmazala joj se maskara. Samo se čulo oko njih "uuuuu napucao te! Uuuu!" -njih dvoje su se još malo svađali a ja sam neprimjetno otišla na sat. Imala sam likovni. Sjela sam s Kate i isptičala joj što se dogodilo. "O mačko, zbog tebe je najslavniji par škole upravo prekinuo. Grr! Tu onda mora biti nešto."-govorila mi je. "Ali neznam. Nekako mi je sve to previše." -bila sam polako živčana od svega. Kate me gledala, nasmješila se i nastavila crtati.
Crtanje mi je išlo, i volila sam crtati ali sad mi baši nike išlo. "Predajte radove"-zaderala se profesorica. Otišla sam do nje i predala joj svoj crtež. "Lautner!"-viknula je. "Pa što je ovo di je tvoj dar?!"-nastavila je pričati nešto, ja ju nisam slušala i taman je zazvonilo. Izašla sam iz učionr pokušavajuči izbječi Benjamina, makar sam znala da neću moći zbog prokletih ormariča. Pokušala sam što brže proči, i pokupiti stvari. Ali nisam ga srela. Bilo mi je čudno. Koliko gaod sam ga željela izbječ toliko i nisam željela. Zanimalo me di je. Izašla sam na teren za nogomet iza škole. Gledala sam ukolo. Nigdje nije bilo nikog. Osim... Skužila sam da Benjamin sjedi na tribinama s rukama na glavi i na koljenima. Prišla sam mu i sjela pored njega. Okrenuo je glavu prema meni i nasmješio mi se. "Zašto sjediš tu sam?" -pitala sam ga. "Neznam! Zlo mi je više od svega. Od ove škole od nekih ljudi! Nemogu više."-rekao je iznervirano. Sjela sam pored njega, spustila torbu, povukla kapu prema iza i stavila ruke na klupu. Benjamin me pogledao, nasmijao se i primio me za ruku. Sjedili smo tako nekoliko minuta, onda sam naslinila glavu na njegovi rame, a on me zagrlio. Podigla sam pogled prema njemu i nasmješila sam se. Nešto sam opet osjećala prema njemu. Mislim da se ono od prije ponovo budilo u meni. Tako smo šutili zagrljeni gledajuči negdje u daljinu, a onda je zazvonio moj mobitel -.-. " Oprosti moram se javiti."-vadila sam mobitel iz džepa, a on mi je kinmuo glavom. "Pa vidimo se um poslje?"-rekao je s upitnikom na licu. "Da ovaj naravno."-nasmješila sam mu se i sišla s tribina te krenula prema ulazu u školi. Javila sam se na mobitel. "Reci Kate dušo"-rekla sam pomalo ljuta. "Pa di si ti tražim te već 20 min?!" -vidjela sam je u daljini. "Ispred tebe." -vidjela je i ona mene pa je prekinul. Dotrčala je do mene. "Di si bila?!" - pitala me. "Pa ovaj bila sam na tribinama."- namjestila sam kapu i krenula prema ulazu u školu. "Čekaj malo."-polako sam se okrenula na prstima prema Kate. Misleći u sebi "o fak sad ćemo opet o temi Benjamin." -Kate me pogledala s onim pogledom znam ja šta si ti radila. "A šta si radila na tribinama? Hehe bolje rečeno s kim si bila hehe."-smješila mi se onako podlo. "Ok, bila sam s Benjaminom. Ššššš!"-i dalje se smješila. "Awichnoo!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 24, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Royal or RebelWhere stories live. Discover now