dit ben ik

32 0 0
                                    

26/12/2014
Lief dagboek, ik heb je vandaag gekregen dus vertel ik iets over mij zelf

Ik heet Joy
Ik ben 15 jaar oud
Ik heb een zusje en die heet lilly
Mijn hobby's zijn schilderen,graffiti tekenen, skaten.
Ik ben stoer maar ook zachtaardig.
Ik ben mooi maar niet ijdel

Dit ben ik!

27-12-2014

Het had vandaag gesneeuwd een hele dikke laag. En mijn vader had net een  nieuwe sneeuwschuiver en die was kapot, en natuurlijk moest ik weer Door die sneeuw een nieuwe halen, ik ben 10 keer gevallen!!
En mijn zusje lilly nog gewoon de hele ochtend voor de tv zitten. S'middags ging ik met lilly naar de heuvels om vanaf te sleen, lilly durfde niet van de hoogste heuvel af. ik zij: je hoeft niet bang te zijn je mag wel bij mij op de slee, dan gaan we samen. Okee zij lilly. En we gingen maar Door en Door en door we konden niet stoppen, ik gilde het uit van angst en lilly gillachde het uit. We stoppen uiteindelijk in een boom. Lilly schreeuwde nog een keer nog een keer, ik zei nee we gaan naar huis.

28-12-2014

We gaan vandaag op wintersport en zoals altijd weer eens ruzie met lilly. Vandaag maakte ze weer ruzie omdat ze een spelletje wilde doen en ik wou dat niet en toen werd ze boos.

29-12-2014

Vandaag kwamen we aan bij de piste en in het hotel, weet je wat er was.
Een zwembad, een sauna, een massage en allemaal van dat soort luxe. En dat is zoo cool ik wou helemaal niet meer skiën maar toch moest het. We kregen les met zulke amateurs ik kon het al heel goed en wou weg, maar mijn vader zei: je moet hier blijven dit is voor ons allemaal dus ook met ons allemaal punt uit.

30-12-2014

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Mar 20, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

My lifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu