Sizi heyecanlandırdım ama devamı pek heyecanlı değil daha yeni başlıyoruz..
Jin tam elini uzatmıştı ki Y/N'yi gördü. Hemen bir gömlek alıyormuş gibi yaptı.
Y/N'nin şüphesi gitmişti ama her an her şey olabilirdi..
ERTESİ GÜN:
Jin üstüne bunu giymişti:
Giyindikten sonra çıkacakken birini sesi duyuldu* bu y/n in sesiydi.
Y/N: Aşkım hiç bir şey yemeden çıktı yanaktan bir öpücük yok mu?
Jin yapmacık bir ifadeyle: tabii ki var.
Y/N: tamam aşkım beni görüntülü ara ama özlerim
Jin: tamam aşkım.
Jin uçağa geç kalmak üzereydi *arabaya bindikten sonra telefon çalmıştı. Bu Ryunjin'di. O kim miydi? Jin'in sevgilisi. Evet, doğru duydunuz. Jin'in sevgilisi!!
RYUNJİN:
Jin telefonu büyük bir mutlulukla açtı.
Ryunjin: Aşkım o cadalozdan kurtuldun mu?
Jin: Evet sonunda bıkmıştım artık.
Ryunjin: Aşkım özledin mi beni??
Jin: Tabii ki.
Jin oraya varmıştı. Hemen oteli aradı ve sonunda buldu. Resepsiyona gidip kendi odasını sormak yerine Ryunjin'in odasını sormuştu.
Görevli: 102 numaralı oda efendim.
Jin teşekkür bile etmeden direk odaya çıktı ama Ryunjin bulamamıştı odanın her yerine bakmıştı ama Ryunjin yoktu. Jin koşarak aşağıya indi ve Ryunjin barda bahçedeydi ve bir erkekle konuşuyordu Jin aşırı kıskanmıştı. Ryunjin'i belinden kavrayıp yanı çekti ve odaya çıkardı.
Ryunjin: Kıskandın mı?
Jin: Hayır tabii ki de.
Ryunjin: Kesin öyledir canım.
Jin: Vaay canım demeni özlemişim aşkım.
Ryunjin: Ben de seni.
ERTESİ GÜN:
Y/N: Acaba Jin ne yapıyordur beni de aramadı. En iyisi ben onu görüntülü arayım.
çalıyordu*çalıyordu* Ve çalmaya devam etti. Jin sonunda telefonu açmıştı. Hemen üstünü başını düzeltip Ryunjin'i de saklayıp açmıştı.
Y/N:Aşkım ne yapıyorsun
Jin: uyuyorum dün çok yoruldum * o yüzden geç açtım kusura bakma
Y/N: ne kusuru aşkım olur öyle şey neyse* bana odayı gezdirir misin merak ettim.
Jin'in Ryunjin olsa da göstermeme şansı yoktu çünkü Jin'den şüphelenirdi bu yüzden tamam anlamında başını salladı. Ryunjin'i banyoya saklamıştı çok korkuyordu tedirgindi.
Jin : Burası salon işte ve banyo öhmö öhöm *
Ryunjin bu işareti anlamıştı ve banyodan çıktı.
Y/N: vaay benim kocama en güzel odayı vermişler.
Jin: benim acil işim çıktı kapatmam lazım aşkım.
Y/N: tamam sonra görüşürüz.
Ryunjin kızgındı ve direk konuya girdi.
Ryunjin: Ben sana bu cadalozla görüşmeyeceksin demedim mi.
Jin: Ryunjin çok gerginim rahat bırak beni.
Jin koşarak kafeye indi kafa dinlemeye..