Hiç ölümünüzü gördünüzmü? Kendi ölümünüze kendiniz şahit oldunuzmu? Hiç kendi kanınızın aktığını gördünüzmü ? Akıyordu yüzümden kanlar akıyordu
Acıtıyordu...Acı veriyordu bana...Kalbim acıyordu Ölüyordum...Ölüyormuydum...Hayır Ölmüyordum....Taki o bıçagı karnıma sokana kadar....Daha fazla...Daha fazla kan kaybediyordum...Korkuyordum...Ölmek istemiyordum...Canım daha fazla yanmaya başlamışdı...Ellerim uyuşuyordu....Ayaklarım uyuşuyordu...Çok Korkuyordum zaten yeterince acı çekmişdim bence. Ölüyordum... Ölmek istemiyordum ben daha 18 yaşındaydım oysaki Hayır beni kucagına aldı....Arabama bindik....Arkaya oturdum sanırım..... Arabayı kullanıyor...Ruhum sanki bedenimden çıkıyor...Ve her yer Karanlık....
En büyük korkum olan Karanlık ve aynı zamanda en yakın dostum olan karanlık yine beni bulmuşdu....
Her şey gözümün önünden geçiyordu Mutluluklarım ve Hüzünlerim Ve en acısı biliyormusunuz ne?Hiç mutlu anım yokmuş....Hep ablamın eskilerini giydim...Ablamın tabagında kalanlarla doydurdum kendimi...Okul çantam yine ablamın eskisi, Telefonum ablamın eskisi,Okudugum kitaplar ablamın eskisi...Ve son olarak Sevdiyim adam hahahaha biliyormusunuz? Ne tesadüfki oda ablamın Oda Ablama ait.... Ama İlk defa Eskisi degil.....Ve her zaman korktugum Yüzleşmek istemedigim bir şeyle yüzleşdim bu hikayenin benim hikayemin hep esas kızı ablamdı hep sevilen ablamdı Annem hep ablamı sevdi Babam hep ablamı sevdi
Beni neden sevmediniz? Çirkinmiydim? Güzel degilmiydim? Neden hiç kimse ilk beni sevmedi? Neden ben hep ablamın eskisiyim sanki ablamın gölgesiyim ben.... her zaman bi gölgeydim oysaki ne çok isterdim beni fark etmelerini...Beni ablamın gölgesinden çekip çıkarmalarını....Ben neden Murata evet dedim? Neden ya? Sanırım ilk defa beni ben oldugum için sevdiyine inanmışdım İlk bana aşkım dediyine İlk bana sarıldıgına salak gibi kandım... Yorulmuşdum yalnızlıktan kimsesizlikden...Yalnız geldim yalnız gidiyorum işte....Nefesimin kesilmesine bence saniyeler kaldı..... Yoklugumla ben başbaşayız nihayet.....
Günümüz......
O benim kızımın hayatını mahv edemezdi anladınmı? Sezen senin kızın benim kızımı bitiremezdi... O Piç benim Prensesimi Bitiremezdi..... İyiki Öldü....
Ve Sezen Haluka Tokat atar (Yani kocasına)
Sezen:O seninde kızın...
Haluk:Benimle evliyken gidip o yattığın piçin piç kızı o anladınmı?
Sezen: O Ölmedi... Ben inanıyorum benim kızım Ölmedi anladınmı?
Sezen:Ve şunu sok o kafana ben yaşadığım sürece kimse onu küçük düşüremez ezemez çünki onun annesi hep arkasında.
Haluk:Hahaha Annesi hep arkasındaymış zaten bendim dimi kıza hiç deger vermeyen
Sezen:Sus anladınmı sus kapa çeneni kapaa...
2 nisan:
-Naz bi baksana ya bu senin kardeşin ve sevgilin degilmi?
Naz:E-Evet onlar...
-Hııı anladım demekki boynuzlanıyormuşsun insan bu devirde kardeşine bile güvenemeyecekse artık ....
Naz:Yapmaz Melek yapmaz bana bu kötülügü kardeşim asla yapmaz....
-Öpüşüyorlar Naz Neyseya ben kaçar bb canım
Naz:Melek yapmazzz zorla öptü Murat onu...
Gece 1:
Naz-Alo
-Alo naber Nazcım
Naz:İyiyim aşkom senden?
-İyidir bendende ııı ben şey diycekdim ya yada yokya demeyeyim
Naz: Ya söyle çatlatma
- Müsaitsin dimi Naz?
Naz: Evet aşkom
-Eee seninki varya Naz
Naz: Ee nolmuş benimkine?
-Seninki bizim bu mekanda ve şey yanındada O varmış malesef
Naz: bi dakika ya anlamadımki aşko ben benimkinin kim varmış yanında ya ?
-Seninki varya Naz seninki yanında senin yakının varmış
Naz: Ha Anladım tamam kapat canım.....
Naz: Agggggggggggggg (Bagırır) Melekkkkk yapmazzzz banaaaa Salak Nazzzz bal gibideee yapar yaptıııı
Ve o gece Naz Hıçkırıklarını boga boga Aglaya Aglaya Bite bite uyumaya çalışır......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık
Mystery / ThrillerKaranlık....Çığlıklarımı duyuyorum....bilirmisiniz insanın kendi kanının kokusu çok acaipdir ben kendi kanımın kokusunu alıyordum...Cinayetler hep başkalarının başına gelir sanırdım Öyle degilmiş benimde başıma gele biliyormuş. İki cinayet vardır 1)...