En Baştan 🖤

4 2 0
                                    

Hikayem çok da eğlenceli değil hatta eminim duyan herkesin bana acıyabileceği şeyler bile olabilir aslında neden mi böyle diyorum hayatımda güzel olan hiç bir şey yok ki...

Seçme şansım olsa ailemi de çevremi de böyle seçmezdim ki ben...

Hayat insana umut etmeyi de acı çekmeyi de öğretiyor ya, ben umut etmeyi hiç düşünmeden, bilmeden yaşadım, her günümde, her a'nımda...

Bir çocuk için en önemli şeylerden biri ailesi ve yakınları ile birlikte mutlu yaşayabilmek,en azından belki ilerde anlatabileceği, belkide ailesi olursa onlara da yaşatabileceği güzel anılar biriktirmek değil midir?

Tamam her çocuk şanslı doğmaz evet ama ben bundan sonrası için en azından mutlu olabilir miyim?

Yada en önemlisi bundan sonrası benim için biraz da olsa mutlu geçemez mi?

İnsanlar sevdiklerini kaybedince anlarmış pişmanlıklarını, özlemini, söyleyemediği her sözün, sarılamadığı her saniyenin değerini ya, ben ne yapardım acaba 🤔

Gerçekten pişman olacağım duygularım var mı?

Yada özleyeceğim herhangi bir şey, düşününce bulamıyorum nedense😔

Bunları daha doğduğunda yaşayan biri olarak anlatıyorum aslında bende onlar gibi gaddar olur muyum?

Umursamaz yada sevgisiz biri olabilir miyim?

Sahi sevgi neydi?

Bir insanı sevmek, sevgi dolu bakmak, mutlu olmak, neydi ?

Hissetmek, gülümsemek, nefes almak, sonunu düşünmeden yaşamak , neydi, bütün bunlar benim için ne ifade ediyor bilmiyorum, çünkü hiç yaşamadım ki ben de daha önce ...

Bazen düşünüyorum da keşke dünyaya hiç gelmese idim de en azından bu kadar şeyi merak etmezdim, yada hayatla ilgili bazı şeyleri hissetmek için can atmasa idim böyle olmazdı ...

Belki ilerde anlatabileceğim, anlayabileceğim, sevebileceğim biri yada birileri olur diyeceğim ama daha kendine bile iyi gelmeyen insanı kim sevsin ki, kim ciddiye alsın ?

Herkes bir şekilde hayatına devam ediyor aslında bende öyle ama en azından bazen bende mutlu olabilmek istiyorum,herkes gibi sevmek,sevilmek, paylaşmak istiyorum hayatımı , duygularımı...

Belkide bu kadar çok şey istediğim için olmuyor hiçbir şey sadece susmam lazım, yada kabuğuna çekilen herkes gibi, bazı şeyleri yapıp hayatımda birçok eksik ile devam etmeyi denemeliyim galiba...

Bir gün bir mucize olur da güzel şeyler olur mu bilmem ama, olması imkansız olsa bile eminim bende mutlu olabilirim, olurdum galiba, olurdum değil mi ?🍀

Herkese mutlu olmak için şans veriliyor belki , yada o şansı kendisi yaratıyor bilmiyorum ama buna çok benim ihtiyacım var onu biliyorum en azından...

Duyguları olan birisiyim ben aslında, ama sanırım korkudan ve yaşadıklarımdan sonra bırakın hissetmeyi, yaşamayı unutmak istedim ben çoğu zaman, ama çok acı çeken bir gün bir yerde mutlu olabilir derler ya umarım bende olurum...

Hayatım hiç bir zaman düzelmez belki, geçmişi de silemem ama değişebilirim en azından sevmeyi, mutlu olmayı, paylaşmayı, gülümsemeyi,hayatın güzel olan yanlarını hissedebilirim değil mi?!

Yada bana öğretebilecek insanlarla tanışabilir,onlardan çok şey alabilir, onlarla dost bile olabilirim belkide ...

Kendimi bildim bileli buna ihtiyacım var umarım hayalimdeki gibi olabilir bundan sonrası da...

Buna gerçekten ihtiyacım var,bir kere olsa bile...

Hayattaki Küçük Mucizeler 🍀🍀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin