Part 3

67 4 0
                                    

Weyh weyh weyh !

Pediaaaaaaa.....

Tuuuuu ko tgk tuuuu budakk tuuuu.

Ish! Peah! Tuuuuuu tgkla tuuu! Huh! Klo da wt keje tikus dtg ckik kau pon x seda ! Tu! Tgkla kejap weyhhhh... *goyangtangansofea*

heh! Kau ni la !mende?! Ape syok ngat mata kau usha tuh --

Tu tu tu tgk tu, budak tu nanges dooo,apak ciwek gler woi ahaha

Ooo dia tu budk kls kite ke ? Ak tngking dy td . Bia r dy.

Woi ko bia btol do peah? *Muketkjut* ko wat dy nanges????

yelaaaa nape ponnnn ..hokaloh ko ni nk jd beruk ngat pahal? Da puas jd mnusia?

Peah oiiiiiiii alaaaaahai! Ko tau Tak ta dy tu spe?!  woi! Dy tu arsyad anaqi ank dato khalid la glerrrrr! Mampos la kau peah oiiii,ak ta masok cmpur kay kalo ko kene saman.

Woi woi woi bukannye ak rembat dy smpi masok icu pon.  Ko tapayahla nk keco gelabah lalat sangat. Hekeleh minah togeh niii. Kang kau ak backhand.

Eeeeish! Kau ni kan, ak serius kot.

Pe ko ingat tangan ak tak serius ke nk back hand kau.

Yelaaaaaaa...

Tiiiidurla arjunaaaa betaaaaa,

Mimpikan yang indahhh sajaaa...

Lirik lagu arjuna beta nynyian fynn jamal serba sedikit mengusik kkusyukan sofea menelaah buku pelajarannya.

Hello wasap bro! Sape ni?  Mau ape? Wa xde jual dadah rokok dan alatan bunuh diri.

Woi woi woi! ko xpayah nak lo'lak sangat bole tak?! Ak nk bincang samtink dengan kau nih. Pukul 10 pagi kafeteria hiphop bangi. Lambat kau mati.

Adomak kauuuuuu! Bedesing pulak telinga a......woi!woi! woi! Kuajja la pegi matikann. Haih mamat mane pulak nk cari pasal ni .

Sofea meletakkan telefon bimbitnye di tepi untuk menyambung kembali menelaah buku . Namun fokusnya terganggu disebabkan panggilan yang tidak diketahui siapa.

Tepat 10 pagi sofea sudah tepacak menanti gerangan yang mengajaknya ke situ. Tiba-tiba....

pap! 

Adoyyyyy!  Woi ! ko pahal ha?! Ad?!

Yelaaaa ...akuuu...asal? Takod? Dhla sangap sampai masok tandas laki *senyumsinis

Amboiiiih! Kuaja kau kan -..-kepale hotak kau aku sangap!

Woi! Diammah! Dengar ape aku nak cakap ni. Kau kene tolong aku beb. Bapak aku suruh aku ubah penampilan anak membe dia. Kau taula ak bukan jenis penyabar bhaiii

Bah! Ahahahaha sejak bile dooo ko jadi pengurus fashion. woi abah dia bapak kau pahal unik sangat bro?

Takdee camniii... budak tu ko kenal x budak kelas kau yang baru tu, haaaa yang arsyad tuh, yang tulaaaa. Ko tolong aku beb! Ko pepandail settleeee, bayaran jangan risau, luuuumaaaayan! Kompom!

Woi ! Agakla weyhhhh. Budak patah kot tuuuuuu. Walaweyh ko ingat senang ke?

Alaaaa tolonglaaaa, lelaki ni senang ciked beb kalo penangan perempuannn. Haa gituuu. Tolongla bebbbb plissssssshhhh *watmukecomel*

Kau ni kan! Huh! Asal tak suruh budak lain dooooo?

Sebab kau jantan .

Jawab ed selamba

Heeeheheheheeeee jantan yeeeee? Pap! *Pijakkaki* haaaa rasekan! kau bayar!  Bai! *cabutlari*

Penguin penguin naseb baik ak mintak tolong kau kalau tak dah lama ak sumbat ko dalam mdsb *bebelsmbilketapbibir* waiter! Bill please

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 25, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SayangWhere stories live. Discover now