1

27 9 33
                                    

« Καλλίστη κατέβα κάτω βγήκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων !»Φωναξε η μητέρα μου .

« Τώρα μαμά.» Είπα και κατέβηκα την μεγάλη σκάλα που οδηγεί στο σαλόνι όπου με περίμενε όλη η οικογένεια μου .

Πήρα το λαπτοπ στα χέρια μου,πήρα μια βαθιά ανάσα και πάτησα το enter.

« Πέρασα!» Άρχισα να ουρλιάζω και να χοροπηδάω πάνω στον καναπέ , όλοι άρχισαν να με αγκαλιάζουν καθώς η μαμά μου άρχισε να κλαίει .

Κύριες και κύριοι το όνειρο μου έγινε πραγματικότητα , πέρασα στο καλύτερο κολέγιο της Αμερικής στην Νέα Υόρκη.

« Αγάπη μου είμαι τόσο περιφανή για εσένα.» Είπε η μαμά μου και με αγκάλιασε για ακόμα μια φορά κλαίγοντας .

« Μαμά μου μην κλαις.» Της έδωσα ένα τρυφερό φιλί στο μάγουλο .

« Μακάρι να ήταν εδώ ο πατέρας σου να σε καμαρώσει.» Είπε και άρχισε να κλαίει με λυγμούς .

« Είμαι σίγουρος ότι σε καμαρώνει από ψηλά μικρό μου.» Είπε ο αδελφός μου ο Στέφανος καθώς μου έδωσε ένα γλυκό φιλί το κεφάλι.

20 μέρες μετά

« Τώρα αλήθεια θα φύγεις?» Είπε κλαίγοντας η μικρή μου αδελφή η Μαίρη .

« Ναι αλλά είπαμε ότι θα έρχομαι να σας βλέπω πολύ συχνά.» Της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο .

« Καλλίστη το ταξί ήρθε!» Φώναξε η μαμά μου και κατέβηκα κάτω για να τους χαιρετήσω .

« Αγάπη μου να προσεχείς τον εαυτό σου και να διαβάζεις!» Είπε η μητέρα καθώς με αγκάλιασε .

Αφού χαιρέτησα όλη την οικογένεια μου είχε έρθει η ώρα να φύγω . Ο Στέφανος με βοήθησε με τις βαλίτσες και με συνόδεψε μέχρι το ταξί .

« Τα μάτια σου δεκατέσσερα μικρή .» Μου έκανε μια τελευταία αγκαλιά και μπήκα μέσα στο ταξί προς προορισμό το αεροδρόμιο .

Κάλε δεν σας συστήθηκα , ονομάζομαι Καλλίστη είμαι 18 ετών και μένω από μωρό στην Αθήνα . Ο πατέρας μου πριν 12 χρόνια εξαφανίστηκε έτσι μια μεγάλη υπόθεση άνοιξε με υποψίες τις αστυνομίας να τον έχουν απαγάγει για λύτρα . Μετα από 1 χρόνο μας πήραν τηλέφωνο από την αστυνομία και μας ενημέρωσαν ότι βρέθηκε το πτώμα του σε μια αποθήκη στο Ντουμπάϊ . Η μαμά μου χρειάστηκε πολλά χρόνια για να συνέλθει από αυτό το γεγονός το ίδιο και ο Στέφανος . Εγώ ήμουν 6 χρόνων και δεν μπορούσα να καταλάβω το ίδιο και η Μαίρη που ήταν είδη βρέφος . Πάντα ως προτεραιότητα είχα τα μαθήματα μου και δεν έκανα εύκολα παρέες . Εξωτερικά είμαι ένα μικροκαμωμένο κορίτσι με γαλάζια μάτια ,κόκκινα μαλλιά και πολλές φακίδες . Πολλοί μάλιστα με κορόιδευαν για τα χαρακτηριστικά μου αλλά εγώ πάντα με έβρισκα πολύ όμορφη και μου άρεσε που διέφερα εξωτερικά με τα υπόλοιπα παιδιά .

Don't say a word Where stories live. Discover now