"Sıra geldi arkadaş grubunun en küçüğü olan Ozan 'a "
Polis ozan'ı sorgulamaya başlar:
Polis: Arkadaşlarının da şu anda sorgusu alınıyor . Evet başlayalım artık o gün olan biten her şeyi her ayrıntısına kadar anlat .
Ozan : Faruk abinin evinde toplanmış tık
Oyun oynuyorduk sonra mola verdik yarimsaat 1 saatlik. O sırada Can abi markete gidip abur cubur ve içecek bir şeyler almak için markete gideceğini söyledi." Ozan ağlayarak "
O (mert )markete gitmek için ısrar edince
Onu da aldı yanına .Polis : Nasıl yani Can yanında birinin
gelmesini isteme dimi.Ozan: Hayır bilmem onu ona sormanız lazım ama öyle bir şey değil.
Polis : peki sen niye gitmedin ?
Niye evde kaldın? Onca saat evde ne yaptın?Ozan: ben çok yorgundum evde kalmak istedim hem niye gitmem gerekiyor ki!
Faruk abiye ve kendime çay yapmıştım onu içtik sonra bize bir ağırlık çöktü sanırım uyuya kalmışız . Uyandığımız da yarimsaat kirkbeşdadika geçmişti çoktan .Polis: merak etmediniz mı saat geçenin kaçı ?
Ozan: zaten telefonla Can'ı ben mert abiyi de
Faruk abi arıyordu ki . Kapı çaldı ve Can abi geldi ama ama " Ağlayarak" mert abi mert abi gelmemişti onunla haberlerde gördük ve yıkıldık hemen olay yerine geldik . "Ağlar , polis biraz sakinleşebilmesi için biraz ara verdi "Polis : Daha iyi misin?
Ozan: Evet teşekkürler
Polis: peki olay yerinde veya o gün ya da son zamanlar da gözüne çarpan farklı şeyler oldu mu?
Ozan:Aslında evet son zamanlarda biri sürekli mert abiyi arıyordu
Polis: peki tanıyor musunuz hiç konuşmadı mı ?
Ben bir kere açmıştım ama sanırım ses değiştirici kullanıyor.
"Hızlı ve telaşlı bir şekilde "
Ozan : O zaman olay yerinde bizi gözetleyen birini gördüm simsiyah giyinmişti orta boylarındaydı .
Polis: görsen tanır mısın ?
Hayır diyorum yaa çok karanlıktı ve adamda zaten siyah giyinmişti.
Polis : şüphelendiğin biri yada birileri varmı ?
Ozan: Hayır yok .
"Hızlıca karar değiştirerek "
Ozan : şey sanırım var , yok ya yapmamıştır .
Yani yapmaz sanırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anlamsız Hayatlara Gerek Yok
Mystery / Thriller4 kişilik bir arkadaş grubunun bir üyesinin meçhul bir şekilde öldürülmesi ve daha bir çok insanın öldürülmesinin arkasında olan psikopat ve ya psikopatlar